a najbardziej boli nie to:
"Witam!
W związku ze zmianami w ustawie o pożytku publicznym i wolontariacie
(które zostały wprowadzone w styczniu br, a weszły w życie 31 marca br),
oraz związanym z tym obowiązkiem prowadzenia rozliczeń sprzedaży oraz
gospodarki magazynowej, nasza księgowa prosiła o prowadzenie przez Was
dodatkowej tabeli której wzór załączam do maila.
W tabele należy wpisywać wszystkie artykuły jakie sprzedajecie na
stoiskach i np. na akacjach allegro. Jeśli dany przedmiot był otrzymany
w darowiźnie proszę w tabeli wpisać jako cenę 0 zł. Koszty wysyłki w
przypadku kilku rzeczy jakie są w tej samej przesyłce dopisujemy do
jednej wybranej dowolnie pozycji z tej transakcji.
Tabelę należy uzupełnić od początku roku i prowadzić też na bieżąco
przysyłając do 10 każdego miesiąca razem z innymi fakturami -
uzupełnienie od początku roku pozwoli Dorocie w sprawozdaniu rocznym
łatwiej przygotować zestawienia końcowe. Uzupełnioną tabelę za pierwsze
4 miesiące roku proszę dołączyć do najbliższego rozliczenia za maj.
Tabelę proszę podpisać przez osobę odpowiedzialną za działania
zespołu/grupy (lidera).
Podsyłam też mail Doroty z prośbą o opisywanie faktur zakupowych.
Szanowni Państwo
Bardzo proszę o zamieszczanie na fakturach dotyczących zakupu rzeczy
przeznaczonych do dalszej odsprzedaży adnotacji "zakup towarów".
Chciałabym otrzymywać od Pań zestawienie sprzedaży za każdy miesiąc.
Wzór przesyłam w załączeniu."
nie wiem nawet jak się do tego zabrać
