» Pon lis 02, 2009 10:11
Re: PAKT CZAROWNIC 11 ważna dyskusja od s.30!!!
Podsumowanie naszej dyskusji z października - nowe ustalenia.
1.Fundusze.
Zostaje 1 podopieczny wirtualny, który co miesiąc będzie wspierany kwotą 50 zł.
Począwszy od listopada nie trzeba opisywać przelewów z poszczególnymi składkami, gdyż wszystko idzie na jeden Fundusz Czarownic. Z tego Funduszu 50 zł wysyłamy Adoptusiowi. A potem z uzbieranej kwoty zdecydujemy ile przekazać na zwycięzcę głosowania. (Tak, żeby w naszej kasie zawsze jakaś rezerwa została). Każdorazowo wg aktualnych potrzeb.
2. Składki.
Podstawową składką zostaje kwota 5 zł, jednak każda większa wpłata będzie bardzo mile widziana! Zwłaszcza, że adopcja wirtualna zostaje tylko bez dodatkowego wydzielania.
3. Kandydaci.
Zgodnie z naszym starym zobowiązaniem będziemy się starały docierać z pomocą do osób mało medialnych, nie mogących liczyć na wsparcie z innej strony.
Zgłoszenia kandydatów zostają bez zmian!
Do 20-tego każdego miesiąca zgłaszamy kandydatów do uzyskania naszej pomocy.
20-tego zaczyna się głosowanie, w którym wspólnie decydujemy, kto tym razem otrzyma nasze wsparcie.
Zawsze z umotywowaniem - tak jak to Anja zrobiła przy Igorku. Zgłaszająca powinna monitorować sytuację kandydata, aby na koniec miesiąca potrafiła określić jakiej wysokości wsparcie będzie konieczne. Tak, aby zawsze jakaś kwota została na naszym koncie na tzw. czarną godzinę.
5. Członkostwo w Pakcie.
Warunkiem uczestnictwa w Pakcie jest wpłacanie minimalnej składki miesięcznej w kwocie 5 zł. Na koniec każdego kwartału będzie robione podsumowanie. Z listy Czarownic znikną te osoby, które przez cały kwartał nie uiściły ani jednej składki.
Bardzo mile widziana jest aktywność w wątku (choć nie obowiązkowa).
W każdej chwili można będzie udział w PAKCIE wznowić powracając do opłacania składek! Jeśli ktoś wcześniej uprzedzi, że nie będzie mógł wpłacać przez jakiś czas, wtedy nie zniknie listy tylko pójdzie na "urlop".
Czy wszystko jest jasne? Czy coś wymaga doprecyzowania??

