Dziękujemy za wszystkie życzenia Noworoczne
ewkaa pisze: Avian pisze:Jeszcze nie dotarł drapak?

nie mam focha jak stad na ksiezyc

No dziś to już nie mam focha, ale wkurzona jestem na maksa.
Zamówienie składałam, zaraz po wystawie, oczywiście to trwało, zanim dostałam odpowiedź, a potem trwało - strasznie długo zanim uzyskałam informacje JAK ostatecznie sfinalizować zamówienie (kilka razy pytałam zanim dostałam jasną odpowiedź). Ja naprawdę wiedziałam CO chcę. Już w pierwszym mailu wysłałam skan - drapaka (ze strony) - z zaznaczonymi zmianami. Od razu przyjęłam do wiadomości, ze podstawa musi być większa, ale reszta miała bez problemu być jak jest. Po przydługiej wymianie maili wreszcie dostałam informacje, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji (9.12.12) - termin realizacji 14 dni, czyli akurat w Wigilię
No mimo, że Pan w pierwszych mailach zapewniał, ze drapak będzie przed Świętami, to jakoś się go jednak wtedy nie spodziewałam, pan na wystawie mówił, ze przed Nowym Rokiem i to już wydawało się bardziej realne, no ale w ostateczności powinien przyjść zaraz po Nowym Roku i to też było by ok.
Tymczasem DZISIAJ (3.01.2012) dostaje telefon, ze nie podałam koloru drapaka

Ja się pytam JAK drapak został przyjęty do realizacji bez koloru

i CO było w takim razie robione przez te 2 tygodnie po moim złożeniu zamówienie i czemu nikt nie zadzwonił WTEDY
A kolor oczywiście był podany - w pierwszym mailu na skanie -drukowanymi literami na górze ZIELONY SZTRUKS (NIE jasny)
Musze powiedzieć, ze przy takich cenach drapaków to obsługę klienta mają FATALNĄ i lepiej żeby z tym drapakiem było wszystko jak trzeba, bo napuszczę na nich tatę na najbliższej wystawie ekkr-u

Ale słupa do przedpokoju - jak ten co mamy (przywieziony znad morza i nie od rufiego) kiedyś na wymianę już u nich nie kupimy

i legowisk do ściany chyba też nie - zniechęciłam się

a Atka z Kuba robią lepsze półki
