Zooplus pisze:Szanowna Pani (...),
serdecznie dziękujemy za Pani wiadomość.
Oczywiście miła Pani prawo do zrezygnowania z zamówienia.
Jeżeli życzy sobie Pani zwrot pieniędzy, to bardzo prosimy o podanie kodów IBAN i SWIFT do Pani konta bankowego, niezbędnych dla realizacji przelewu zwrotnego zagranicznego (z naszego konta niemieckiego). Dowie się Pani o w/w kodach w swoim banku nawet przez telefon.
Pragniemy Panią poinformować, że przelew zwrotny kwoty 240,28 PLN możemy zlecić dopiero po otrzymaniu paczki nr.: 626630907596.
Prosimy o zrozumienie.
W razie pytań prosimy nie zwlekać i skontaktować się z nami ponownie.
Pozdrawiamy
serwis obsługi klienta zooplus
OKI pisze:Szanowni Państwo,
IBAN: (...)
SWIFT: BPKOPLPW
Jednocześnie sugeruję jednak wykonanie natychmiastowego przelewu z
Waszego konta w polskim banku, gdyż to nie ja zrezygnowałam z
zamówienia, a Wyście nie dotrzymali warunków umowy łamiąc regulamin
sklepu. Wysłaliście paczkę dopiero po moim dwukrotnym żądaniu zwrotu
pieniędzy.
Nie życzę sobie czekać, aż paczka do Was dotrze, gdyż Wasz serwis
kurierski jest równie niesolidny co Wy, więc nie wiadomo, kiedy to
nastąpi.
W przypadku, jeśli jednak zdecydujecie się wysłać przelew zagraniczny,
proszę uwzględnić prowizję jaką pobierze mój bank od takiego przelewu,
gdyż tak czy inaczej ja się o nią upomnę.
O godzinie 17 wychodzę z pracy i nie będę miała dostępu do internetu.
Jeśli do tego czasu nie dostanę potwierdzenia przelewu lub pieniędzy
na konto, jadę prosto na policję.
Informuję również, że całą korespondencję dotyczącą tej przesyłki
publikuję na największym polskim forum internetowy dla właścicieli
kotów. Na razie wyłącznie w swoim wątku, po zakończeniu całej sprawy
opublikuję ją również na wątku dotyczącym Waszej firmy. Od Was zależy,
jak szybko i w jakim stylu ta sprawa zostanie rozwiązana.
Przypomnę na koniec: zostałam na ponad tydzień bez pieniędzy i karmy
dla zwierząt. Byłam zmuszona kupić karmę na kredyt w innym sklepie.
Mój dostawca czeka na pieniądze, które dostanę od Was, więc liczę na
szybki zwrot. Jeśli mój dostawca obciąży mnie kosztami kredytowania
płatności, nie omieszkam przerzucić tych kosztów na Was. Na drodze
sądowej, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Z poważaniem,