babajaga pisze:Kciuki trzymamy, Sol!!!!!!
To ja zacytuję historyczkę koleżanki. W liceum: "Trójpolówka polegała na tym, że dzieliło się pole na trzy połowy. Na jednej uprawiano zboże, na drugiej ziemniaki a na trzeciej siano"

buhahahaha!!!! FAJNE
W podstawowce (muzyczna szkola) mielismy taka pania od przedmiotow muzyczny, m.in. od tzw. Audycji Muzycznych. To byl ogolny przedmiot wprowadzajacy do historii muzyki, m.in. poruszalismy zagadnienia jakie rodzaje utworow sa, czym sie charakteryuja, jak powstaly, kiedy, gdzie itp.
Pewnego pieknego poranka kolega moj, ktory straszliwie nie przejawial checi do edukacji aktualnego tematu, zostal wyrwany do odpowiedzi przez pania profesor. Kazala mu scharakteryzowac rondo (taki utwor

) Kolega pamietal tylko poczatek, tj pierwotne tance ktore byly "prekursorem" ronda... I w trakcie odpowiedzi zdolal wydukac z siebie tylko tyle:
pani prof: Krzysiek, powiedzze w koncu, skad sie wzielo rondo, przeciez to takie proste....
Krzysiek (z bolem wypisanym na twarzy): eeee... tanczylil i skakali dookola ogniska...?
mina pani prof sugerowala jednoznacznie, co mysli o wspolczesnej mlodziezy, ktora nie chce zglebic tajnikow tak szlachetnej dziedziny jaka jest muzyka. to byly czasy
ale z drugiej strony ciesze sie ze ten rozdzial juz jest za mna.