
miaudobry :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* i tradycyjnie na miaudobry sto buziakow dla Mysi w sam pysio, kolejna setka na kazda lapenke, nastepnie na brzusio, lepeczek, uszka, oczeta i delikatne jak musniecie motylke w nosek



Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
Kociara82 pisze:cicho, bo pewnie znow net zastrajkowal. Ja zwialam, bo burza nadciagala, musialam wylaczyc kompa z sieci. Potem mnie nie bylo, niedawno wrocilam
Kociara82 pisze:te wszystkie firmy potrafia gonic do zaplaty kazdego grosza, nic nie daruja, ale oni sobie moga z klientem leciec w kulki
trawa11 pisze:Kociara82 pisze:te wszystkie firmy potrafia gonic do zaplaty kazdego grosza, nic nie daruja, ale oni sobie moga z klientem leciec w kulki
Ja mam z UPC i jestem super zadowolona , są niezawodni
Kociara82 pisze:trawa11 pisze:Kociara82 pisze:te wszystkie firmy potrafia gonic do zaplaty kazdego grosza, nic nie daruja, ale oni sobie moga z klientem leciec w kulki
Ja mam z UPC i jestem super zadowolona , są niezawodni
ha! Bys sie zdziwila! Tez mam UPC i nieraz mam na nich takie nerwy, ze szkoda slow!Raz kiedys caly weekend nie bylo netu! Wsyslo w piatek kolo 12 w poludnie i nic! Resetowalismy modem, bo myslelismy, ze to u nas cos, ale raz, drugi, trzeci reset nie pomogl, wiec poszly telefony do UPC. A ci sie tlumaczyli, ze u nich jest wszystko ok, ze sprawdzali to, ze problem jest po naszej stronie! Kazali znow resetowac modem, ruter, w kompach grzebac... I nic! Reszte piatku nie bylo neta, cala sobote nie bylo neta, dopiero ktorys z kolei sobotni telefon do nich odniosl skutek. Konsultant stwierdzil, ze jednak to z ich strony problem jest, ze jakas awaria na moim osiedlu, ze neta nie bedzie do niedzieli do poludnia
![]()
![]()
![]()
no by ich cos!....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A opoznij sie z zaplata chocby o 1 dzien, to juz scigaja i posylaja smsy, ze jak do wyznaczonej daty nie zaplacisz, to groza zablokowaniem uslug!
![]()
![]()
![]()
![]()
Cameo pisze:Zawiodłam się na UPC (pamiętacie że nie miałam internetu...?) otóż, szanowne UPC nie uprzedziło o podniesieniu rachunku (!) to raz, zablokowali modem to dwa, po wpłacie czekaliśmy cztery, cztery dni na odblokowanie modemu (!) bo coś się u nich krótko mówiąc... zepsuło
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości