Nifredil,
Bazuje na tym:
Zamówienie: 1533949
Twoje zamówienie złożone w serwisie Telekarma właśnie zostało zrealizowane.
Przesyłkę dostarczy firma kurierska: UPS
Numer listu przewozowego: 1Z50824Y6846786493
Zamówiony towar powinien zostać dostarczony pod wskazany adres w dniu 2009-01-06 w godzinach 8:00-18:00.
W sprawach związanych z dostarczeniem przesyłki możesz skontaktować w dniu doręczenia przesyłki z firmą kurierską UPS powołując się na numer listu przewozowego. Numer telefonu do przedstawicielstwa położonego najbliżej Twojego miejsca zamieszkania znajdziesz na stronie internetowej
http://www.ups.com/content/pl/pl/contac ... svl=SubNav. Możesz również samodzielnie śledzić losy swojej przesyłki na stronie monitorowania
http://wwwapps.ups.com/WebTracking/track
!!! UWAGA!!! Prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym i zgodna z zamówieniem. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono braki, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w przypadku braków lub uszkodzenia dostarczonych produktów.
Więc reklamacja jest jak najbardziej wskazana .