Krążą różne informacje o centrum, w którym ma się odbyć wystawa. Postanowiliśmy więc zrobić specjalnie dla Was mój mini-reportaż!
Wystawa odbędzie się w najnowocześniejszej sali wystawienniczej w Polsce. Będzie to dopiero druga impreza organizowana w nowej, dopiero wybudowanej sali. Murator Expo - właściciel obiektu dysponuje powierzchnią około 4 800 m.kw. Znaczną większość stanowi powierzchnia wystawiennicza i sale konferencyjne. Są też niezbędne pomieszczenia biurowe (biuro targów, biuro prasowe) i magazynowe. Całość zarezerwowana została na Wystawę Kotów. Centrum Targowe mieści się na poziomie +3 Blue City, którego maskotką jest KOT!
Blue City z zewnątrz. To jedno z największych centrów handlowych w stolicy. W tym budynku znajduje się już GOTOWA sala wystawiennicza Murator Expo.
Dla zmotoryzowanych gości mamy bezpłatny kryty parking - wszystko na terenie kompleksu Blue City.
Obiekt mieści się na skrzyżowaniu dwu ruchliwych ulic: Al. Jerozolimskich oraz Al. Prymasa Tysiąclecia. Jest jedną z atrakcji przyciągających klientów do Blue City - drugiej co do wielkości galerii handlowej w Warszawie, znakomicie rozpoznawalnej i dobrze zlokalizowanej w centrum miasta. To jedno z zagłębi handlowych stolicy, obejmujących dwie galerie i duże centrum sportowe. W każdy weekend przychodzi tu kilkadziesiąt tysięcy klientów.
W wolnym czasie można wyjść z Sali Wystawienniczej aby odwiedzić choć jeden z ponad 200 funkcjonujących w Blue City sklepów. Kawiarnie, restauracje - wszystko w zasięgu ręki...
I jeszcze jedno zdęcie z zewnątrz...
W Blue City to nie tylko największe sklepy: „Piotr i Paweł”, Royal Collection, Empik, Cubus czy Smyk – ale liczne rozrywki:
MAGIC CITY. Wesołe miasteczko w scenografii rodem z tropikalnych wysp i przygód piratów, ekskluzywna restauracja i modny klub nocny gdzie odbywają się imprezy z udziałem DJ-ów z całego świata.
INCA PLAY. Miejsce stworzone z myślą
o dzieciach. Karuzela, diabelski młyn, skacząca wieża, rurowisko oraz automaty pomagające ćwiczyć koordynację ruchów.
STREFA GIER. Symulatory lotów, samochodów rajdowych oraz jazdy na nartach i snowboardzie, elektryczne samochodziki i kilkadziesiąt automatów do gry.
KAMUFLAGE SKATE PARK. Raj dla miłośników deskorolki, rolek, sportów ekstremalnych
oraz prawdziwie młodzieżowych klimatów.
GOKARTY. Tor kartingowy na parkingu podziemnym.
ZAKUPY I NIE TYLKO. Blue City to: 224 sklepy i punkty usługowe, Centrum wyposażenia wnętrz Home City, salon samochodowy Autocity, 20 restauracji, centrum medyczne Enel-Med.
[/b]
Imponujące wnętrza...
Nic dodać, nic ująć!
Może właśnie dlatego do Blue City czasami walą tłumy...
Kilka słów o promocji...
Kampania promocyjna wystawy powstanie przy udziale trzech podmiotów: Murator EXPO oraz dwóch firm obsługujących Blue City - agencji reklamowej i public relations. Promocja obejmie:
PRASA CODZIENNA. Przewidujemy publikację artykułów redakcyjnych i ogłoszeń reklamowych, dodatki tematyczne, konkursy oraz reklamę w wydaniach internetowych. Do grona współpracujących z nami tytułów prasowych należą m.in.: „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, „Życie Warszawy”, „Metropol”, „Echo Miasta” oraz „Oferta”.
„Super Express” zorganizuje konkurs – czytelnicy będą oglądać na łamach „SE” kandydatów to tytułu „Super Kota”, a czytelnicy zagłosują na zwycięzcę. Dziennik opublikuje informacje o kandydatach oraz ich zdjęcia.
TYTUŁY BRANŻOWE. Patronat medialny nad wystawą objął magazyn "KOT". O imprezie napiszą także: „Mój Pies”, „Przyjaciel Pies”, „Cztery Łapy”, „Fauna i Flora”, „Pies", "Kocie sprawy"
STACJE RADIOWE. Promocja na antenie stacji radiowych nie ograniczy się do spotów reklamowych. Słuchacze wezmą udział w konkursach z wartościowymi nagrodami - przy czym każde wejście antenowe będzie obudowane zapowiedziami giełdy – będą mogli także wygrać bezpłatne wejściówki na imprezę. W kampanii radiowej wezmą udział m.in.: Kolor, WaWa, PIN oraz Pogoda i TOK FM – w tym szczególnie program „Wierzę w zwierzę”.
INTERNET. Informacje o Wystawie ukażą się w portalach dużych korporacji działających na rynku zoologicznym. Operator sali posiada także własną bazę danych, zawierającą kontakty do ponad 10 000 osób odwiedzających imprezy organizowane przez Murator EXPO. Osoby te otrzymają od nas specjalne zaproszenie oraz newsletter o Wystawie.
REKLAMA NA TERENIE BLUE CITY. Blue City gwarantuje intensywną promocję Wystawy wśród swoich gości: ekspozycję plakatów reklamowych oraz dystrybucję ulotek (20 000 egz.): z recepcji, która będzie stała w trakcie Wystawy (sobota-niedziela) przed wejściem głównym do Blue City, z kas supermarketu „Piotr i Paweł”, na parkingu Blue City, przez „Blusie” - ludzi przebranych za Koty - maskotki Blue City. Szacujemy, że Wystawę Kotów odwiedzi ponad 15 000 gości.
PLAKATY. Informacje o Wystawie dotrą do klientów lecznic weterynaryjnych i sklepów zoologicznych w Warszawie.
Co więcej możemy dodać? Dziękujemy za zaufanie, za dziesiątki przesyłanych zgłoszeń i zapraszamy na wystawę!