Ewa L. pisze:Ja też zamawiam tylko w zoo+ i chwalę ich sobie. Korzystam z formy płatności w ciągu 14 dni i paczki mam na drugi albo za dwa dni.Częściej mogę mieć jakieś ale do kuriera niż do zoo+. Ta forma płatności czasami bywa zawieszana na początku roku ale to dlatego ,że sprawdzają księgowość za cały rok czy wszystkie faktury są opłacane itd. Jak pozytywnie cię zweryfikują znów odblokowują tę formę płatności. Dlatego staram się nie zamawiać na początku stycznia.
Fajne jest to ,że firma ponosi pełną odpowiedzialność z swoje produkty . Gdy zostaną uszkodzone podczas transportu to oni pokrywają koszty a nie klient. Mnie ja korzystam z zoo+ od jakiś 3,5 roku i trzy razy dostałam uszkodzony towar. Raz rozsypany żwirek, raz zestaw 3 zabawek z których jedna była uszkodzona a zwrócono mi pieniądze za wszystkie i raz dostałam smaczki w połamanym pudełku ( na trzy tylko jedno było całe ) - wszystkie reklamacje zostały pozytywnie rozpatrzone i kazano mi odliczyć od wartości faktury. Raz też mi się zdarzyło dostać karmę której nie zamawiałam.Napisałam do nich z pytaniem czy mam im odesłać czy wystawią mi za to fakturę. Dostałam odpowiedź ,żebym zostawiła i jeszcze przepraszano mnie za zaistniałą pomyłkę.
Dlatego uważam ,że z zoo+ fajnie się współpracuje.
Korzystam z zoo+ już od 5 lat i, tak jak Ewa, jestem bardzo zadowolona z tego sklepu. Reklamacje, którą złożyłam tylko jeden raz (rozsypany żwirek) uwzględniono w sposób, do którego nie miałam żadnych zastrzeżeń
