Sterylka Zojki już dzisiaj - tak mi jej żal...

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon sty 26, 2004 8:19 Sterylka Zojki już dzisiaj - tak mi jej żal...

No i stało się, decyzja podjęta, ale dzisiaj rano ryczałam jak bóbr, tak strasznie mi jej żal.Tyle się już biedna wycierpiała a teraz znowu cały dzień w obcym miejscu, stres, operacja... Ale są i dobre wieści - nie ma białaczki! Co prawda test trzeba powtórzyć ale skoro była w schronisku od małego i się nie zaraziła to jest szansa że przynajmniej ten problem mamy z głowy. Powiedzcie mi proszę czego się spodziewać po sterylce, jak jej pomóc żeby mniej bolało, czym karmić itp. Jeśli macie jakieś doświadczenia w postępowaniu z kicią po sterylce aborcyjnej podzielcie się!

Astana

Od: Wto sty 06, 2004 13:18

Post » Pon sty 26, 2004 8:35

Astana, ja nie mam doświadczenia z takimi sterylkami ale wierzę, że będzie dobrze. Kicia trafiła naprawdę w cudowne czyli Wasze ręce :lol:
Teraz jeszcze troszkę pocierpi, ale później będzie już tylko coraz lepiej :lol:
Czekam na wieści, jak się czuje kicia po zabiegu.
Ściskam :lol:
Obrazek ObrazekObrazek
Ania + Sonia (06.2002-07.2014)+ Imbir (07.2002-11.2013) - Tocik (.... -09.2023) Aszka i Niuniuś
Nasz wątek: http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=46 ... &start=675

Aniutella

Od: Czw sty 23, 2003 11:28

Post » Pon sty 26, 2004 9:10

Żeby mniej bolało? O to kicia zadba sama ;) Tylko w początkowej fazie uważać, żeby nie skakała za bardzo, bo lekko znieczulona jeszcze po zabiegu mogłaby sobie niechcąco kuku zrobić.
Dobrze byłoby przygotować się merytorycznie i praktycznie na ewentualność wylizywania - przyszykować kubraczek na ten przykład lub pilnować non stop (ciężkie do wykonania, ale nie niemożliwe.)