» Pt mar 03, 2017 22:13
Re: ,,Kocie pyszczki " Wybory Miss i Mistera Miau Marzec 201
ZASADY KONKURSU:1. Każda fotka kandydata to koszt 3 zł
2. Kandydatów można prezentować bez limitu zdjęć, miło by też było poczytać co nieco o kandydacie Mogą być zdjęcia archiwalne, czyli kotów żyjących i tych za TM.
3. Kandydatów podajemy OD 4 MARCA 2017 DO 18 MARCA 2017 włącznie do północy.
4. Wybór Miss i Mistera Miau będzie trwał od 20 MARCA 2017 tj. od poniedziałku do 31 MARCA 2017 tj. do PIĄTKU włącznie do północy.
5.Linki do zdjęć kandydatek i kandydatów należy przesyłać do mnie na PV a ja będę umieszczać je na wątku .
6. Beneficjent bazarku będzie jeden, jeśli Duzi Miss i Mistera zgodzą się przekazać wygrane na jeden cel. Jednakże, jeśli zaistnieje taka potrzeba, Beneficjentów może być dwóch - jeden wskazany przez Miss, a drugi przez Mistera.
7. Beneficjentem może być kot biorący udział w konkursie, ale nie może być to nasze własne kotomstwo.
Np., jeśli wygra kot z DT u państwa X, może on, jako beneficjenta wskazać innego kota biorącego udział w konkursie, ale nie może wskazać sam siebie czy też innego kota z tego samego DT, niezależnie, czy ten bierze udział w konkursie czy nie.
8. Nie dopuszcza się przerabiania fotek w programach do obróbki zdjęć - tzn. nie dopuszcza się dorabiania elementów np. wielkanocnych, walentynkowych itp., nakładania jednego zdjęcia na drugie w celu uzyskania np. zdjęcia tematycznego. Wszelkie takie fotki będą dyskwalifikowane.
9.Można zgłaszać koty nie tylko swoje ale i znajomych stając się na czas konkursu oficjalnym opiekunem tychże kotków.
[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZASADY GŁOSOWANIA1. Głosować może każdy, ale tylko RAZ. Niedopuszczalne jest zakładanie drugiego konta, by ponownie zagłosować na swoich faworytów. W razie moich wątpliwości będę prosiła adminów o sprawdzanie IP. Z jednego IP można głosować tylko raz.
2. Nie głosujemy na własne "kotomstwo"!
Dopuszczalne to jest tylko wtedy gdy nie jesteśmy osobą zgłaszającą kota do konkursu. Jeśli naszego kota zgłosi inna osoba to na czas trwania konkursu staje się ona opiekunem kota i wtedy mamy prawo do głosowania na niego.
Przykład :
Na co dzień Myszka jest kotem Myszolandii ale na konkurs została zgłoszona przez Ewa L.
Myszka nr 4 od Ewa L.
Myszolandia ma prawo oddać głos na Myszkę ale Ewa L. już nie.
3. Głosujemy tak:
KANDYDATKI:
10 pkt - imię kotki nr - od : nick Dużego
5 pkt - imię kotki nr - od : nick Dużego
wyróżnienie ( nieobowiązkowe ) imię kotki nr - od: nick Dużego
KANDYDACI:
10 pkt - imię kocurka nr - od : nick Dużego
5 pkt - imię kocurka nr - od : nick Dużego
wyróżnienie ( nieobowiązkowe ) imię kotki nr - od: nick Dużego
Przykład:
10 punktów - Pysia (nr 1) od milagros
4. Bardzo proszę o pisanie nr Kandydata/Kandydatki i podawanie nicku Dużego. Może się zdarzyć, że będą kandydowały dwa kotki o tym samym imieniu - dzięki podaniu numeru i nicku Dużego będę wiedziała, komu przypisać punkty.
5. Głosujemy tylko raz.
6. Agitowanie na wątkach i wysyłanie pw z prośbą o oddanie głosu na swojego faworyta będzie karane. Dopuszcza się jedynie agitowanie zapraszające do wzięcia udziału w konkursie i zagłosowania wg własnego sumienia. Ale nie na konkretnych kandydatów. Wyłącznie na wątku kandydującego np. w postaci zdjęcia kandydata z napisem: kandydat na mistera miau i banerku w podpisie.
7. Istnieje możliwość (natomiast nie jest to konieczne) przyznania wyróżnienia. W tym konkursie będzie można wyróżnić dwie kotki i dwóch kocurków JEDNO WYRÓŻNIENIE = 1 dodatkowy punkt, a więc 2 wyróżnienia = 2 punkty, 3 wyróżnienia = 3 punkty itp. Proszę więc Koleżanki Liczarki o uwzględnianie tych wyróżnień w rozliczeniach punktów Uwaga!!!
Wpłaty za zdjęcia przyjmuję do końca miesiąca trwania konkursu czyli MARCA 2017 , chyba że ktoś ma trudną sytuację/wyjechał/zdechł mu internet - wtedy dla tych osób przedłużę termin po kontakcie na PWW tytule przelewu bardzo proszę, byście wpisywali: "swój nick-MARZEC 2017" lub inną, zwięzłą wiadomość, która pomoże Was zidentyfikować, np. "/nick/ konkurs MARZEC 2017 za Puszka/". Proszę tytułować przelewy, bo nie znam Was wszystkich z imienia i nazwiska i jak widzę w tytule "PRZELEW ŚRODKÓW", to muszę dochodzić po imieniu, kto to przelał. Dlatego ta prośba
Ostatnio edytowano Pt mar 03, 2017 22:50 przez
Ewa L., łącznie edytowano 2 razy