Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Czw lip 28, 2022 17:56 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Nie od parady 10lat się staraliście , to i Bartek super syn.

Po ojcu i mamie taki :1luvu:

Co nie?

egwusia

Avatar użytkownika
 
Posty: 2609
Od: Pt paź 10, 2008 15:17
Lokalizacja: Chojnice

Post » Pt lip 29, 2022 6:29 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

egwusia pisze:Nie od parady 10lat się staraliście , to i Bartek super syn.

Po ojcu i mamie taki :1luvu:

Co nie?

Zgadza się :D warto było te 10 lat się męczyć :smokin:
Czekam ,już czekam chociaż wiem że wypis będzie później .
Trochę się boję :oops: trochę denerwuje .
Ciekawe jak te moje futra .
Wczoraj przyjechały moje dzieciaki i od progu widzę roześmiane oczy .
Zaraz sama poczułam skąd ta radość :lol: któraś larwa nasiurała Bartkowi na plecak ,poczuli dopiero w autobusie ,a że Marta miała przy sobie perfumy zlała ten plecak perfumami ,możecie sobie wyobrazić to połączenie i ten smród :ryk:
W komunikacji miejskiej ..chyba że pieszo poszli :ryk:
Tak mu cholery podziękowały za opiekę i troskę :strach:
Obrazek

dorcia44

 
Posty: 43774
Od: Pt maja 19, 2006 20:20
Lokalizacja: Warszawa

Post » Pt lip 29, 2022 6:44 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Koty mają poczucie humoru :mrgreen: I wyczucie sytuacji..
One tak z radości - pewnie usłyszały , że matka wraca :D
Obrazek
"Lepiej czasem zapalić małą świeczkę, niż przeklinać mrok.."

morelowa

 
Posty: 19581
Od: Sob gru 19, 2009 10:38
Lokalizacja: Wrocław

Post » Pt lip 29, 2022 7:41 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Podziękowały, jak umiały :D
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 45957
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Pt lip 29, 2022 9:08 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

jolabuk5 pisze:Podziękowały, jak umiały :D
:ryk: :ryk:
Obrazek

LimLim

 
Posty: 34791
Od: Sob lut 23, 2002 20:08
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

Post » Pt lip 29, 2022 9:57 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

ASK@ pisze:Zdrowiej :ok:

Czasem z rodziną to fajniej się na fotce wychodzi niż w życiu. Nie popisali się. Jakbyś skakała przy nich to by było ok. Szkoda, że "porzucili" zwierzaki wiedząc jaka jest sytuacja.

Niestety u mnie też by tak było. NIKT by nie ogarnął i zwiał prędzej niż wszedł:( Jak napisała dorcia44: SZOK ,ale i przykra rzeczywistość.
Wielki żal,że człowiek w obilczu własnej choroby deka pomocy nie uświadczy.
Mam nadzieję,że Cię to oduczy skakania przy nich kolejnym razem i zaprosin. Niech urlopują w lepszym hotelu.

Zdrowia!

tabo10

 
Posty: 7611
Od: Nie lip 31, 2011 14:24


Adopcje: 1 >>

Post » Sob lip 30, 2022 14:22 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

To była sytuacja jakiej nieprzewidziana bym nigdy
Stało się ,muszę to teraz przegryźć ,przetrawić ,połknąć jak żabę.
Z każdym dniem będzie lepiej .

W domu szal radości ,ale nawet się nie spodziewałam że tak jestem słaba ,ja ? Słaba?
No nie do pojęcia ,oczywiście rwę się do wszystkiego ,ale mam nad sobą żandarma .
Już po 6 rano był wypuścić psy ,posprzątać kuwety ,chałupę ,leki wykupić .
I tak 4 razy dziennie . :strach:
Dobrze że udało mi się wygnać go do domu na noc .
Koszka ma chore oczy ,ale już są leki ,miała wcześniej wymaz ,nie wiem czy dobrze zrozumiałam ma gronkowca? I entropium :placz:
Dziś odrobaczałam małe kociaki ,może za parę dni za szczepie drugi raz.
I zaczniemy się ogłaszać .
Najbardziej tęskniła Dziabadziaba,nie chciała jeść ,jadła raz na półtora dnia ,a teraz szamie aż miło.
Wszystko śpi ,cisza ,spokój ,może iść w ich ślady 8)
Obrazek

dorcia44

 
Posty: 43774
Od: Pt maja 19, 2006 20:20
Lokalizacja: Warszawa

Post » Sob lip 30, 2022 16:21 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Widzisz, jak Cię kochają :1luvu:
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 45957
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Sob lip 30, 2022 18:07 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

:1luvu:
Obrazek

LimLim

 
Posty: 34791
Od: Sob lut 23, 2002 20:08
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

Post » Pt sie 05, 2022 17:46 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Jest coraz lepiej ,wielkie ufff...ale może jeszcze troszkę się boję cieszyć . :oops:
Futerka już wróciły do dawnego życia ,malutkie trochę chorują więc jeszcze nie zaszczepione ,wyczuły że brak kasy i pomogły jak umiały :lol:

Na szczęście reszta ok.
Problem jest z Kają,sunieczka z przykurczem ,jak zajrzałam co ma w paszczy to mimo że jestem przyzwyczajona włos mi się z jeżył.
Podwójny garnitur ,trzonowce już pokryte kamieniem ,wypychające poliki.Mocno siedzą ,ani drgną.
A przecież ona ma dopiero 10 m.!
Dużo ludzi dzwoni z prośbą o pomoc w łapaniu ,na razie niestety nie dam jeszcze rady .:(
Ale jeszcze trochę ,jeszcze chwilę i będę nówka sztuka ...śmigana :mrgreen:
Obrazek

dorcia44

 
Posty: 43774
Od: Pt maja 19, 2006 20:20
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie sie 07, 2022 17:30 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Dostałam takie info.
Obrazek
Ja naprawdę teraz nie dam rady nic zdziałać .:(
Obrazek

dorcia44

 
Posty: 43774
Od: Pt maja 19, 2006 20:20
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie sie 07, 2022 20:08 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

dorcia44 pisze:Dostałam takie info.
Obrazek
Ja naprawdę teraz nie dam rady nic zdziałać .:(

Może ktoś im pomoże, jak już zostały zauważone...
Może to koty po kimś zmarłym, albo zmarła karmicielka i tak zostały sieroty...
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 45957
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Sob sie 13, 2022 20:22 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Obie moje dziewczynki tzw.Waciki chore ,zap.gornych dróg oddechowych ,kaszel jest okropny.
Jedna obudziła się z bulwą zamiast oka ,w środku tak wszystko opuchnięte ,nie było widać oka.
Nie obyło się bez wizyty u okulisty
Na szczęście jest coraz lepiej ,ale do dobrego jeszcze daleka droga.
Dziewczynki już się bawią ,a co najważniejsze jedzą.
Mam pilnować żeby Koszka nie załapała,akurat :roll:
Na razie jest ok.i niech tak zostanie . :201494
Obrazek

dorcia44

 
Posty: 43774
Od: Pt maja 19, 2006 20:20
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie sie 14, 2022 0:23 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 45957
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Nie sie 14, 2022 9:31 Re: Koty ,koty ..wszędzie widzę koty .

Za zdrowie Twoje i Futerek :ok: :ok: :ok:
Obrazek

LimLim

 
Posty: 34791
Od: Sob lut 23, 2002 20:08
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 161 gości