Opieka nad kotami(Warszawa i okolice) - inżynier zootechmik

Tutaj możesz umieścić ofertę/reklamę Twojej działalności

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Regulamin działu
Dział jest przeznaczony do umieszczenia oferty-reklamy usług związanych ze zwierzętami (sklepy, woliery, siatki, itp), nie dotyczy usług weterynaryjnych.
Administracja forum nie sprawdza i nie rekomenduje ofert/oferentów jedynie udostępnia miejsce do zamieszczenia reklamy/oferty.
Temat powinien zaczynać się od nazwy miejscowości, której oferta dotyczy.
Umieszczanie ofert w tym dziale jest bezpłatne.

Post » Nie wrz 26, 2021 9:51 Opieka nad kotami(Warszawa i okolice) - inżynier zootechmik

Dzień dobry
Oferuję profesjonalną opieką nad kotami (Warszawa i okolice).
Planujesz urlop,wypadł Ci wyjazd służbowy,martwisz się co zrobisz ze swoim Pupilem w weekend lub w Święta?
To już nie musisz się martwić,bo wtedy z pomocą przychodzę właśnie JA !
Jestem z wykształcenia inżynierem zootechnikiem i od 15 lat mam ogromną przyjemność łączyć życie zawodowe z pasją do zwierząt.
Przez mój dom przewinęło się mnóstwo kotów - w pewnym momencie przestałam liczyć Ile odkarmiłam kociąt przy pomocy strzykawki,ile oswoiłam,gdy były znalezione na ulicy oraz ile razy stanowiłam dom tymczasowy dla kotów - we współpracy ze Schroniskiem na Paluchu i Fundacją pod Psim Aniołem.
Koty przylgnęły do mnie,a ja do nich i jakoś nam wychodzi ta kocio - ludzka symbioza

Prywatnie:mama dwójki chłopców (jedem chce zostać weterynarzem,gdy dorośnie i bardzo dobrze,bo przyda mi się "taki człowiek" w zespole ".
Jestem również dumną Właścicielką malutkiej domowej hodowli kotów brytyjskich o wdzięcznej nazwie:IDY MARCOWE*PL (mam profil na Fb).

Jak działam:
-teren całej Warszawy (czasami również okolice)
- pierwsza wizyta jest traktowana jako zapoznawcza (nie wiąże się z żadnymi opłatami):a ma za zadanie poznanie mnie przez Właściciela oraz poznanie kociej artystokracji