Szczerze, nikomu nie polecam zakupów w tym "wirtualnym" sklepie.
Produkty, które zostały zamówione 23.04.2017 otrzymałem dopiero 08.05. Jedynie po mojej interwencji dowiedziałem się, że sklep został wyłączony z obsługi o kolejny tydzień. Nikt wcześniej nie raczył poinformować o tym fakcie. Ponadto przesyłka okazała się niekompletna. Braki w towarze zastąpiono innymi smakami bez uprzedniego powiadamiania.
Sprzedawca posługuję się różnymi numerami kont bankowych, a mianowicie po upływie dwunastu dni od złożenia i opłacenia zamówienia przychodzi wiadomość w której informują, że paczka jest gotowa do wysyłki i jednocześnie w tym samym mailu proponują nowy numer rachunku do dokonania płatności? Nie wiadomo o co chodzi, czeski film!
Przed dokonaniem zakupów uważnie czytajcie postanowienia regulaminu
Sklep nie posiada trybu ofertowego o czym świadczą postanowienia paragrafu 4 "Zamówienia" w brzmieniu: § 4.1.
"Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży".
Poza tym, brak informacji zwrotnej mówiącej o przyjęciu zamówienia klienta do realizacji, a jedynie informacja potwierdzająca złożenie zamówienia. Jest to niezgodne z treścią regulaminu i oznacza brak zawarcia umowy sprzedaży. Wielokrotnie napominałem o tym w mailu, jednak bez żadnej reakcji z drugiej strony. UOKiK się kłania
Dla przypomnienia: § 4.6.
"Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży". Nie wspomnę już o informacji zwrotnej potwierdzającej zaksięgowanie płatności? Takowej też nie było pomimo wielu próśb.
Przestrzegam wszystkich przed GoldPet!
Moja ocena: 2/10