ŁÓDŹ - Kocia niania

Tutaj możesz umieścić ofertę/reklamę Twojej działalności

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Regulamin działu
Dział jest przeznaczony do umieszczenia oferty-reklamy usług związanych ze zwierzętami (sklepy, woliery, siatki, itp), nie dotyczy usług weterynaryjnych.
Administracja forum nie sprawdza i nie rekomenduje ofert/oferentów jedynie udostępnia miejsce do zamieszczenia reklamy/oferty.
Temat powinien zaczynać się od nazwy miejscowości, której oferta dotyczy.
Umieszczanie ofert w tym dziale jest bezpłatne.

Post » Nie lis 20, 2016 15:45 ŁÓDŹ - Kocia niania

Jestem 21-letnią studentką, posiadaczką wspaniałego kota i psa, mam też kontakt z wieloma innymi zwierzętami od lat i doświadczenie w opiece nad nimi. Chętnie (i rzetelnie) więc zajmę się Twoimi kotami, gdy wyjedziesz na parę dni, weekend, coś Ci wypadnie a nie masz z kim swoich futerek zostawić.

Sama mam kota, więc doskonale wiem jak to jest, gdy prosisz żeby ktoś dał mu taką i taką karmę, a on sam decyduje co da kotu... Kot ma alergię pokarmową i nie może czegoś jeść? Kot ma problem z nerkami i potrzebuje odpowiedniej karmy? Kot ma trochę za dużo tłuszczyku i nie można mu dawać zbyt dużych porcji/dokarmiać smakołykami? Wszystkie takie sytuację uszanuję i dostosuję się do zaleceń właściciela. Bez problemu też zajmę się chorym zwierzęciem, podam lekarstwa. Posprzątam skrupulatnie kuwetę, wyczyszczę kota i otoczenie w razie jakiegoś "wypadku przy pracy" (kocie biegunki też już mam za sobą) ;). Ale również z wielką chęcią spędzę z kotem trochę czasu, pobawię się z nim, dopieszczę, aby nie czuł się taki samotny. Dostosuję się do wszelkich Twoich próśb.

Prywatnie interesuję się kotami i ich psychiką, prowadzę bloga na temat kotów i w przyszłości planuję jakieś dalsze dokształcanie się, np. w postaci kursu.