[Warszawa] opieka nad zwierzętami, technik weterynarii

Tutaj możesz umieścić ofertę/reklamę Twojej działalności

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Regulamin działu
Dział jest przeznaczony do umieszczenia oferty-reklamy usług związanych ze zwierzętami (sklepy, woliery, siatki, itp), nie dotyczy usług weterynaryjnych.
Administracja forum nie sprawdza i nie rekomenduje ofert/oferentów jedynie udostępnia miejsce do zamieszczenia reklamy/oferty.
Temat powinien zaczynać się od nazwy miejscowości, której oferta dotyczy.
Umieszczanie ofert w tym dziale jest bezpłatne.

Post » Śro gru 17, 2014 19:11 [Warszawa] opieka nad zwierzętami, technik weterynarii

mini-hotelik i szpital, czyli..

zaopiekuję się szczurami, królikami, chomikami, świnkami morskimi i innymi małymi ssakami w ramach hotelu albo 'szpitala'.
jestem technikiem weterynarii, aktualnie studiuję psychologię zwierząt, uczę się na zoofizjoterapeutę i pracuję w specjalistycznej przychodni weterynaryjnej przede wszystkim w roli technika. zwierzętami zajmuję się na co dzień - nie tylko własnymi, ale także w pracy.
mam doświadczenie w podawaniu leków, opiece okołooperacyjnej, opiece i pomocy zwierzętom ciężko chorym. umiejętnie podaję leki doustne, iniekcyjne, także dożylne.
w swoją pracę wkładam całe serce, zwierzęta są moją największą pasją i odpowiednia opieka nad nimi jest dla mnie czymś zupełnie naturalnym.
dla zwierzaków mam do dyspozycji oddzielny, odpowiednio przygotowany, pokój.

opiekuję się również większymi zwierzakami. mogę także dojeżdżać i opiekować się zwierzęciem w domu właściciela, jeśli mamy do czynienia z kotem, który zdecydowanie woli swoje stałe miejsce zamieszkania.

jeżeli Wasze zwierzątko choruje, wymaga podawania leków, a codzienne wizyty weterynaryjne nie są konieczne - mogę także dojeżdżać i podawać leki w domu właściciela. możliwe są różne formy opieki, nad wieloma gatunkami zwierząt, także zapraszam do kontaktu :)