Ziwipeak, Power Of Nature, Moonlight Dinner zapraszamy! :-)

Tutaj możesz umieścić ofertę/reklamę Twojej działalności

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Regulamin działu
Dział jest przeznaczony do umieszczenia oferty-reklamy usług związanych ze zwierzętami (sklepy, woliery, siatki, itp), nie dotyczy usług weterynaryjnych.
Administracja forum nie sprawdza i nie rekomenduje ofert/oferentów jedynie udostępnia miejsce do zamieszczenia reklamy/oferty.
Temat powinien zaczynać się od nazwy miejscowości, której oferta dotyczy.
Umieszczanie ofert w tym dziale jest bezpłatne.

Post » Wto lut 14, 2017 21:47 Ziwipeak, Power Of Nature, Moonlight Dinner zapraszamy! :-)

Witam,

ponieważ wiem, że te karmy są u nas na rynku poszukiwane, chciałabym polecić nowy sklep, który owe produkty posiada w ofercie(są dostępne od ręki).
Zapraszamy do http://goldpet.pl
Rozwijamy się, tak więc prosimy o sugestię, czego najbardziej potrzebujecie :-)

elwi1981

 
Posty: 15
Od: Pon gru 12, 2016 21:29

Post » Pt maja 12, 2017 19:14 Re: Ziwipeak, Power Of Nature, Moonlight Dinner zapraszamy!

Szczerze, nikomu nie polecam zakupów w tym "wirtualnym" sklepie.
Produkty, które zostały zamówione 23.04.2017 otrzymałem dopiero 08.05. Jedynie po mojej interwencji dowiedziałem się, że sklep został wyłączony z obsługi o kolejny tydzień. Nikt wcześniej nie raczył poinformować o tym fakcie. Ponadto przesyłka okazała się niekompletna. Braki w towarze zastąpiono innymi smakami bez uprzedniego powiadamiania.
Sprzedawca posługuję się różnymi numerami kont bankowych, a mianowicie po upływie dwunastu dni od złożenia i opłacenia zamówienia przychodzi wiadomość w której informują, że paczka jest gotowa do wysyłki i jednocześnie w tym samym mailu proponują nowy numer rachunku do dokonania płatności? Nie wiadomo o co chodzi, czeski film!

Przed dokonaniem zakupów uważnie czytajcie postanowienia regulaminu :wink: Sklep nie posiada trybu ofertowego o czym świadczą postanowienia paragrafu 4 "Zamówienia" w brzmieniu: § 4.1. "Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży".
Poza tym, brak informacji zwrotnej mówiącej o przyjęciu zamówienia klienta do realizacji, a jedynie informacja potwierdzająca złożenie zamówienia. Jest to niezgodne z treścią regulaminu i oznacza brak zawarcia umowy sprzedaży. Wielokrotnie napominałem o tym w mailu, jednak bez żadnej reakcji z drugiej strony. UOKiK się kłania :) Dla przypomnienia: § 4.6. "Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży". Nie wspomnę już o informacji zwrotnej potwierdzającej zaksięgowanie płatności? Takowej też nie było pomimo wielu próśb.

Przestrzegam wszystkich przed GoldPet! Moja ocena: 2/10

Kociakovsky

Avatar użytkownika
 
Posty: 4
Od: Śro mar 22, 2017 22:46

Post » Śro maja 17, 2017 20:55 Re: Ziwipeak, Power Of Nature, Moonlight Dinner zapraszamy!

Kupowałam w tym sklepie 3 razy. Zdecydowałam się na zakup właśnie tam, ponieważ tylko tam mieli Ziwi i tylko tam mieli PON. Dla mnie to ważne, bo mam strasznego alergika... ale nie o tym chcę tu pisać.
Pierwszy raz - zamówienie sprawne, bez problemów
Drugi raz - przesłali mi inne smaki Ziwi niż zamawiałam. Wtopa, bo mój kot mógł głównie jagnięcinę a dostałam dziczyznę. Zgłosiłam to mailowo, zadzwoniła do mnie przejęta pani (właścicielka???) i ucięłyśmy sobie miła rozmowę. No ale nie zaproponowano wymiany/zwrotu. W sumie to i ja nie nalegałam...odpuściłam, zjadły inne koty.
Trzeci raz - DRAMAT! Zamówienie złożyłam 30 marca - tak MARCA!!!! Wybrałam najtańszą opcję z wpłatą na konto. No niestety numeru konta nie otrzymałam. Pisze do nich - cisza... pisze na FB, po tygodniu dostaje nr konta, wpłacam i czekam na paczkę. Mija tydzień, dwa...nadal status "kompletowanie zamówienia". Pisze maile - wracają, nie działa im skrzynka. Dzwonię, telefon głuchy. Pisze na FB, po kilku dniach odpowiada mi Pani i przeprasza, wypadek losowy, szpital itd. ok, czekam dalej, zdarza się, trzeba człowieka zrozumieć a na karmie mi zależy. Kończy się kwiecień pisze ponownie, podobno zamówienie ma wyjść początkiem maja, nadal właścicielka w szpitalu, dramatyczna sytuacja. Około 10 maja tracę cierpliwość, piszę z prośba o zwrot pieniędzy. Na drugi dzień dostaje odpowiedź, że w dniu dzisiejszym (to był czwartek czy piątek 12 maja) zrealizują przelew. Czekam... mija poniedziałek, wtorek...pieniędzy nie ma. Ponownie piszę a FB - cisza. Mało tego, znika konto firmy z FB! Koniec! Sięgam do CEIDG, szukam po NIPie sprzedawcy, piszę na maile wszystkich firm jakie odnalazłam (część maili wraca) a które są zarejestrowane na tę osobę. Robię zrzuty ekranów z rozmów, jestem przygotowana do zgłoszenia sprawy. Nagle dostaje maila, że przepraszają, że przelew wyszedł. Faktycznie, dzisiaj zwrócili kasę.

Mimo że kasę odzyskałam - sklepu nie polecam. Jeżeli już to tylko zakupy za pobraniem i tylko w ostateczności, bo możemy niczego ne dostać i niepotrzebnie zawracać sobie głowę i tracić nerwy.

Polina

Avatar użytkownika
 
Posty: 363
Od: Sob sty 17, 2015 14:58




Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość