Strona 1 z 1
Próba generalna

Napisane:
Czw sty 15, 2004 13:43
przez Maryla
Jak dołączyć tekst w Wordzie do wypowiedzi bez konieczności przepisywania?

Napisane:
Czw sty 15, 2004 13:46
przez Basia_G
zaznaczasz, potem ctrlC klikasz tam gdzie chcesz wstawić i ctrlV

Napisane:
Czw sty 15, 2004 14:01
przez Maryla
Basiu napisz jak do blondynki...
Tekst mam na pulpicie.
Zmieniam swoją wypowiedź (zmień) i co dalej po kolei (bo mi nie wychodzi)..

Napisane:
Czw sty 15, 2004 14:06
przez Basia_G
Maryla, jak rozumiem chcesz tekst przenieść do innego arkusza??
Zaznacz go myszką (od ierwszego do ostatniego słowa) CRTL+C , przechodzisz do miejsca , gdzie chcesz tekt wkleić , i dajesz CTRL+V

Napisane:
Czw sty 15, 2004 14:07
przez kinus
W wordzie klikasz myszka na poczatek wypowiedzi, a pozniej przeciagasz myszka do konca. Jak calosc bedzie na czarnym tle, naciskasz jednoczesnie przycisk "Ctrl" i "C", nastepnie klikasz myszka na okienko, gdzie chcesz umiescic wypowiedz i naciskasz "Ctrl" i "V"

Napisane:
Czw sty 15, 2004 14:07
przez Batka
zaznacz to co chcesz skopiować później wciśnij równocześnie Ctrl i klawisz c potem przenieś tam gdzie chcesz skopiowac i nacisnij Ctrl i klawisz v

Napisane:
Czw sty 15, 2004 14:08
przez Batka
wszyscy razem!!!


Napisane:
Czw sty 15, 2004 14:18
przez Maryla
Dzięki dziewczyny, udało się , teraz poczytajcie : o dwóch takich..