Witam wszystkich forumowiczów
Szacunek i poważanie
Zwracam się do was z zapytaniem, a w zasadzie to jest to prośba o pomoc. Mianowicie 4 letni kot mojej babci (wysterylizowany przed ukończeniem roku) od jakiegoś roku stał się rzekł bym dosyć nieznośny względem mojej babci.
Odwiedzam babcie minimum raz w tygodniu i od dłuższego czasu za każdym razem słucham nowych to historii jak to Urwis gdyż tak ma na imię owy łobuz sprawił jej nową ranę na łydce bądź dłoni. Początkowo myślałem, że babcia trochę przesadza gdyż wiem, że kot czesto podczas zabawy potrafi troszkę zbyt mocno złapać bądź machnąć łapą i zadrapanie gotowe. Niestety jego ostatnie poczynania są już zdecydowanie przejawami agresji gdyż ugryzienia wyglądają poważnie a rany po zadrapaniach są konkretne.
W skrócie Urwis to kot którego obdarzyłem wyjątkową sympatią na przestrzeni ostatnich lat właśnie za ten jego łobuziarski temperament. Od razu mówię, że nie znam się na kotach w kontekście behawioralnym ani trochę i jestem po prostu zwykłym kolesiem, któremu nie widzi się ta cała sytuacja. Do rzeczy.
Wiem, że Urwis nie przepada od małego za głaskaniem i w zasadzie jedyną osobą z którą miał jakąś bliskość jest właśnie Babcia. To do niej przychodzi w nocy i to obok niej kładzie się podczas śniadania. Do dziadka przychodzi na pieszczoty tylko gdy na stole pojawia się jakaś wołowina na Tatara . Sorry, jeśli cała skladnia tego posta jest chaotyczna ale staram się po prostu zawrzeć jak najwięcej obserwacji. Z tego co mi wiadomo to dziadka też kilka razy przyatakował z partyzanta gdyż taki właśnie ma styl, atakuje z zaskoczenia niczym jaguar. Mnie przez te 4 lata nie ugryzł ani razu, mogło mu się zdarzyć trochę przegiąć z drapaniem podczas zabawy ale wszystkie te zachowania były zdecydowanie wynikiem ekscytacji z zabawy a nie chęcią skrzywdzenia mnie.