Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
jolabuk5 pisze:Oj, wolę nie wygrywać, bo pewnie kot w nagrodę
MonikaMroz pisze:Mirko reklamuj. Ja dostałam rabat jak takie żarcie do mnie uszkodzone przyszło i zapłaciłam mniej za fakturę.
Ja zawsze GLS. Mam szybko i sprawnie.
Kotina pisze:mir.ka pisze:W sobotę robiłam kotom zamówienie w zooplusie, z tego co pisało dostawa miała być 12 lub 13. Ponadto wybrałam opcję dowolna firma kurierska, żeby było szybciej. Niestety nie było Paczka dotarła dopiero dzisiaj dostarczona przez DPD i w dodatku uszkodzona Jeden worek żwirku miał dużą dziurę i jak go podniosła to zawartość wysypała się do pudełka. Ponadto tacki z jedzeniem były pogięte, mam zadzieję ,że zawartość jest w dobrym stanie.
Tak to pięknie wygladało
już przez jakiś czas nie zamawiałam żwirku w zooplusie przez to ,że przychodził uszkodzony, tylko kupowałam w Maxizoo, ale coś mnie podkusiło, zeby kupić u nich i znowu to samo
Mirko, zrób fotki uszkodzonego opakowania żwirku i wszystkich zamówionych towarów i złóż na ich stronie reklamację.
Tak zrobiłam i przyjęli mi ją. Dostałam zwrot pieniędzy albo wymianę na dobry towar - już nie pamiętam
Moim zdaniem to nie jest wina Zooplusa, zamawiam u nich od lat, tylko firmy kurierskiej.
Juz dawno przestałam korzystać z usług DPD - oni prawie zawsze przynosili uszkodzoną paczkę, a ostatnio kazał mi zejść po paczkę do samochodu, bo "on na górę nie musi wchodzic" (mimo, że jest winda)
Wkurzyłam sie i nie korzystam z DPD
Nul pisze:W temacie zooplusa: zamówienie w poniedziałek, potem mejl, że będzie opóźnienie, potem od wtorku cisza i nic. Tak samo ma ametyst55, pisała o tym dzisiaj. Już bym wolała rozsypany żwirek niż zaden, ale też uważam, że reklamować trzeba...
DPD zawsze mi się podobało, bo podawali telefon do kuriera. Ale kiedyś mi podpadli, teraz klikam „dowola firma” i dostaję glsem. Jest ok. Dpd mi podpadło, bo zamówiłam mięcho w narfiakach, w opcji śledzenia było info, że dostanę 19-20.00, więc około 15-tej wyszłam na dalsze zakupy... Kurier dzwoni... Mówię, że miałam info itd, on oburzony na mnie „bo kn pracuje tylko do 16-tej”. Że przywiezie nazajutrz. No nie, to mrożone mięcho, żadne nazajutrz. Na szczęście sąsiedzi byli w domu i odebrali...
W sumie idealnej firmy pewnie nie ma, ale któż z nas jest idealny?... Ja nie
W temacie podpisów (nie cytuję, bo na telefonie mi się źle cytuje) - mnie to tak fajnie nie wychodzi tzn nie próbowałam, nie umiem, się boję Ja się w wierszykach specjalizuję
Poczekam ba inne kandydatury, by chleba innym nie odbierać
MonikaMroz pisze:GLS zawsze mi SMS przysyła
ewar pisze:GLS wysyła sms-a, bo tam jest kod, który trzeba kurierowi podać. Korzystam od dawna z usług GLS i jestem bardzo zadowolona. To chyba nie tylko kwestia firmy, ale i kuriera, do mnie przyjeżdżają bardzo sympatyczni panowie.
Mirka, kilka razy reklamowałam przesyłkę w Zooplusie i zawsze była uwzględniana. Kiedyś zamówiłam pakiet karmy, dość drogiej. Przyszedł inny zestaw, przysłali mi właściwy, a ten miałam zatrzymać. Za rozsypany żwirek zwrócili mi pieniądze. Nie było żadnych problemów.
mir.ka pisze:Kupiłam kotom taką karmę w zooplusie https://www.zooplus.pl/shop/koty/karma_ ... enu/854244. Wczoraj dostały jedną tackę i zjadły ze smakiem, tylko nie wiem co im dałam bo zamówiłam pakiet mieszany.
mir.ka pisze:Bliskie spotkanie z Prezesową
Nell chodziła po wersalce i w pewnym momencie Rudzia tam wskoczyła, bo nie wiedziała, ze mała tam jest i obie zamarły. Nell na widok takiego dużego kota, a Rudzia na widok podrzutka , jak Nell zdecydowała się podejść do Rudzi to ona ją osyczała i obrażona odeszła.
Kotina pisze:mir.ka pisze:Kupiłam kotom taką karmę w zooplusie https://www.zooplus.pl/shop/koty/karma_ ... enu/854244. Wczoraj dostały jedną tackę i zjadły ze smakiem, tylko nie wiem co im dałam bo zamówiłam pakiet mieszany.
czy ta karma jest w formie paszteciku ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: ewar, jolabuk5, Lifter, Silverblue i 149 gości