MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie wrz 29, 2019 9:47 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Zwrot w Orsay? A to nie od razu??

Ciuchy są strasznie drogie i strasznie nie warte ceny regularnej.
Serio... Sukienka hm 179zł. Serio ?
Ja mam od roku może dwóch gdzieś modowe trendy kupuje na przecenach. Szkoda mi kasy na regularna cenę.
Ostatnio miałam fajny przykład. Na lato kupiłam bluzo bluzkę z kapturem. Taka rozpinana w kratę. Zapłaciłam za nią w hm 20 zł. Teraz na jesień byłam i co widzę moja bluzę w cenie uwaga 100 zł.

Tak samo ostatnio latem wyhaczylam fajna kiecke z długim rękawem chyba w reserved. Zapłaciłam za nią 30 zł. Jak pani w kasie zobaczyla ile ona kosztuje to zaraz kierownik był wzywany i cena zmieniana.
Miałam więcej szczęścia niż rozumu

Najgorsze ze często te ciuchy po kilku praniach nadawaja się na szmaty do okien.
I teraz wyobraź sobie że wydasz te 130 zł na sweter który za pół roku nie nadaje się do niczego.

Jestem zniesmaczona.



Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Załoga: Pixie, Coco, Nitka, Dixie[*]
Kot Pixior zaprasza: https://www.facebook.com/PixieKotZCharakterem
Zrzutka na Komitet Pokochaj i Przygarnij: [urlhttps://zrzutka.pl/f28g2g/url]

PixieDixie

Avatar użytkownika
 
Posty: 8568
Od: Czw kwi 23, 2015 7:40
Lokalizacja: TG

Post » Nie wrz 29, 2019 10:39 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:My dzisiaj prawie cały dzień poza domem.
Kupiłam sobie płaszczy w orsay. Ale stwierdziłam ze jednak to nie to i poszłam zwrócić. Kupiłam inny Carry :D i żółte dodatki do niego.
Ale ceny się mega różnią. W Orsay szalik 70 zł a w sinsay kupiłam za 20 zł. 8O

A Bagi tylko je, pije wode lub mleko i spi. Kupe robi i siura mega dużo. A wieczorami wywala brzuchol :D i się bawi.

P.S. ktoś wie może ile czeka się na zwrot kasy? To ponad 200 zł więc cieszyłabym się jakby w miarę szybko oddali :D


ja kupuję w sklepie internetowym C&A z dostawą do domu i jak cos mi nie pasuje zawożę do sklepu stacjonarnego, oni odsyłają i zwrot pieniędzy mam przeważnie za ok tydzień, choć chyba ogólnie jest 14 dni roboczych
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 50910
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post » Nie wrz 29, 2019 10:43 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Ja czesto kupuje w przecenach. Ale niestety płaszcz mi potrzebny i wykorzystałam to ze maz dostal jeszcze zaległe pieniadze z ZUS
Nie ma zwrotów od razu bo nie płaciłam gotówka. Musze czekac az system to rozliczy.
W hm sweterk mi sie podobał. Ale 100 zl wiec raczej nie kupie. Tej jesieni sa modne wszystkie koje ulubione kolory złocie, brązy, kawa z mlekiem i zieleń. Wiec czapke i szalik kupilam w zoltym kolorze :D
Wiec moze jeszcze uda mi sie cos kupic zimowego po przecenie jak bede w Warszawie :ok:
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16107
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Nie wrz 29, 2019 10:44 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Ja czesto kupuje w przecenach. Ale niestety płaszcz mi potrzebny i wykorzystałam to ze maz dostal jeszcze zaległe pieniadze z ZUS
Nie ma zwrotów od razu bo nie płaciłam gotówka. Musze czekac az system to rozliczy.
W hm sweterk mi sie podobał. Ale 100 zl wiec raczej nie kupie. Tej jesieni sa modne wszystkie koje ulubione kolory złocie, brązy, kawa z mlekiem i zieleń. Wiec czapke i szalik kupilam w zoltym kolorze :D
Wiec moze jeszcze uda mi sie cos kupic zimowego po przecenie jak bede w Warszawie :ok:


jeszcze do końca roku?
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 50910
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post » Nie wrz 29, 2019 10:46 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Do konca roku :x

Musze sie zorientować ile mam urlopu jeszcze i od 23.12 juz bym wolne sobie wziela. Zeby na spokojnie wszystko ogarnac
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16107
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Nie wrz 29, 2019 11:03 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Obrazek




Obrazek


Najpierw kupilam taki w Orsay za 240 zl
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16107
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Nie wrz 29, 2019 11:07 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Ale potem stwierdziłam ze nie czuje sie w nim komfortowo i oddałam
W Carry kupilam taki. Z 399 zl zaplacilam 198. Ma 31% wełny a ten z Orsay mial tylko 5%

Obrazek

Obrazek
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16107
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Nie wrz 29, 2019 11:09 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

A tu najważniejsza gospodyni <3


Obrazek
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16107
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Nie wrz 29, 2019 11:17 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Obrazek




Obrazek


Najpierw kupilam taki w Orsay za 240 zl

ładnie ci w tym płaszczyku . Szkoda , że się w nim źle czułaś.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ewa L.

Avatar użytkownika
 
Posty: 68723
Od: Śro lut 27, 2013 20:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Nie wrz 29, 2019 11:18 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Ale potem stwierdziłam ze nie czuje sie w nim komfortowo i oddałam
W Carry kupilam taki. Z 399 zl zaplacilam 198. Ma 31% wełny a ten z Orsay mial tylko 5%

Obrazek

Obrazek

Po twojej minie widać , że przypadł ci do gustu.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ewa L.

Avatar użytkownika
 
Posty: 68723
Od: Śro lut 27, 2013 20:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Nie wrz 29, 2019 11:18 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:A tu najważniejsza gospodyni <3


Obrazek

Moje futerko i tak najładniejsze :mrgreen:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ewa L.

Avatar użytkownika
 
Posty: 68723
Od: Śro lut 27, 2013 20:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Nie wrz 29, 2019 11:22 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Ładnie ładnie. Ważne aby czuć się dobrze w tym co się nosi.
Jasny miał fajny kolorek.

Ale w tym ciemnym też Ci do twarzy i ta czapa i szalik super rozjasniaja stylizacje.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Załoga: Pixie, Coco, Nitka, Dixie[*]
Kot Pixior zaprasza: https://www.facebook.com/PixieKotZCharakterem
Zrzutka na Komitet Pokochaj i Przygarnij: [urlhttps://zrzutka.pl/f28g2g/url]

PixieDixie

Avatar użytkownika
 
Posty: 8568
Od: Czw kwi 23, 2015 7:40
Lokalizacja: TG

Post » Nie wrz 29, 2019 17:23 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Ale potem stwierdziłam ze nie czuje sie w nim komfortowo i oddałam
W Carry kupilam taki. Z 399 zl zaplacilam 198. Ma 31% wełny a ten z Orsay mial tylko 5%

Obrazek

Obrazek


to jesteś juz przygotowana na zimę trzydziestolecia? :wink:

super wyglądasz :ok:
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 50910
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post » Wto paź 01, 2019 17:00 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Wydaje mi się, że dobrze zrobiłaś.
Jakoś w tym granacie z połączeniem żółci jesteś bardziej wyrazista.

A tak z innej beczki. Czy znasz w Warszawie piekarnię TRIMAR?

Dyktatura

 
Posty: 9937
Od: Pon paź 12, 2009 8:40
Lokalizacja: Wrocław

Post » Wto paź 01, 2019 17:17 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Oczywiscie. Mam ja kolo domu. Ciagle w niej kupuje pieczywo i słodkości :lol:
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16107
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron