15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro lut 20, 2019 21:08 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Wyglada ze jest ok.....ta zmiana pod okiem jest sucha i pieknie sie goi.....wet twierdzi ze to na tle alergicznym
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

Post » Czw lut 21, 2019 13:35 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

MariaD pisze:A to, dla zobrazowania z czym się mierzy anulka11:
Obrazek

Skrzyżowanie mamuta z chow-chow. :ryk: On nawet ma nadmiar kłaków między palcami. :ryk:


8O 8O 8O 8O <3
Dorota, Mru(czek), Chipolit, Norka, O'Gon (Burak); Balbina, Tygrysiunia, Bolek i Coco za TM

Dorota

 
Posty: 66959
Od: Pon maja 20, 2002 13:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post » Czw lut 21, 2019 17:26 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Dorota to Aki a wlasciwie Fumiaki :1luvu: .....czyli 1 roczny kociaczek mco :smokin:
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

Post » Pt lut 22, 2019 15:36 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

anulka111 pisze:Dorota to Aki a wlasciwie Fumiaki :1luvu: .....czyli 1 roczny kociaczek mco :smokin:


8O 8O 8O <3

To jeszcze kociątko :D
Dorota, Mru(czek), Chipolit, Norka, O'Gon (Burak); Balbina, Tygrysiunia, Bolek i Coco za TM

Dorota

 
Posty: 66959
Od: Pon maja 20, 2002 13:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post » Pt lut 22, 2019 15:58 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Zastanawiam sie czy na niego nie mowic Okruszek.....bo to malenstwo jeszcze jest. Jestem po dyskusji podczas czesania i wycinania dredkow ......:twisted: te sie robia z nadswietlna szybkoscia. :roll: Cudne te jego futro ale podszerstek .....coz skory nie widac 8O 8O 8O
Kochany jest ......dyskutuje, lize po rekach.
A rano podgryzal mi stope :smokin:

Rysio wisial na mnie i sie mizial......ten z kolei ma dzis dzien miziaka.
Smakusia za to ma wszystko w odwloku po nocnym bieganiu galopkiem.....odsypia i mam sie odczepic :smokin:
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

Post » Pt lut 22, 2019 18:49 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Ile teraz kociątko waży?
Dorota, Mru(czek), Chipolit, Norka, O'Gon (Burak); Balbina, Tygrysiunia, Bolek i Coco za TM

Dorota

 
Posty: 66959
Od: Pon maja 20, 2002 13:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post » Pt lut 22, 2019 23:08 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Jak pojdzie na szczepienie to sprawdze ile wazy Okruszek :lol:
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

Post » Śro lut 27, 2019 1:49 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Okruszek jest czesany, dredki robią się same :roll: Okruszek jest bardzo kochany- pięknie mnie wylizuje i podgryza ;),bardzo ładnie się przytula.

Ryś zakonczyl leczenie zmiany pod okiem-wszystko się pieknie zaleczylo. Teraz odczekamy z 3 tygodnie i czeka nas - odrobaczenie profilaktyczne Rysia, szczepienie Okruszka, przeglad Smakusi :wink:

Wyzdrowialam wlasciwie :wink: uffffffffffffffffff, w pracach goraczka.....wiec tyram :roll:
Koty w formie- stosunki normalne- czasem się liża,a czasem ktoś syknie :wink: przy miskach :kotek:

Pozdrawiam wszystkich- ten tydzien mam trudny w pracy- proszę o trzymanie kciuków- dzis czeka mnie ciezki dzien :oops:


Czarne tornado własnie przegalopowało prze laptop- poki co uratowalam laptop przed omdlenem :wink: Aki potrafi begac bezszelestnie gdy chce :wink:
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

Post » Śro lut 27, 2019 7:46 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Trzymamy kciuki za tydzień i cały czas w pracy. I za zdrowie wszystkich.
Tak, Ciociu
Pralcia
Obrazek
Obrazek

MalgWroclaw

Avatar użytkownika
 
Posty: 41207
Od: Czw paź 15, 2009 17:39
Lokalizacja: Wrocław, stolica Śląska :)

Post » Śro lut 27, 2019 8:19 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Kciuki mocno!
Dorota, Mru(czek), Chipolit, Norka, O'Gon (Burak); Balbina, Tygrysiunia, Bolek i Coco za TM

Dorota

 
Posty: 66959
Od: Pon maja 20, 2002 13:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post » Śro lut 27, 2019 11:29 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Kciuki bardzo potrzebne dalej :201461 :201494
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

Post » Śro lut 27, 2019 13:11 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

:ok: :ok:
:ok: :ok:
Dorota, Mru(czek), Chipolit, Norka, O'Gon (Burak); Balbina, Tygrysiunia, Bolek i Coco za TM

Dorota

 
Posty: 66959
Od: Pon maja 20, 2002 13:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post » Śro lut 27, 2019 13:39 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

:ok: :ok: :ok:
...Obrazek...Obrazek

kussad

Avatar użytkownika
 
Posty: 14138
Od: Pt paź 13, 2006 9:59
Lokalizacja: Warszawa

Post » Śro lut 27, 2019 15:03 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

:ok: :ok: :ok:
Obrazek Kot. Nie dla idiotów!

Gretta

Avatar użytkownika
 
Posty: 27323
Od: Wto lip 18, 2006 12:53
Lokalizacja: "wesołe miasteczko" ;-(

Post » Śro lut 27, 2019 16:11 Re: 15 Jaga Smakusia Ryś i Aki

Pomoglo i nie macie pojecia jak bardzo.......pieknie dziekuje :kotek:

Teraz juz na luzie stoje w kolejce na poczcie rekordowej......16 osob przede mna.
Psiara zreformowana od 4 XI 2007 ma Smakusię,Gucia od 13 VIII 2008 oraz Rysia od 31X 2009 Gapka odeszła w 2014, Gucio w 2017. Jaga jest od 2014 a. Aki od 26.12.2018

anulka111

Avatar użytkownika
 
Posty: 94562
Od: Sob lip 14, 2007 16:39
Lokalizacja: Zabrze

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron