MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Wto lip 09, 2019 19:32 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

No to dobrze, teraz tylko zdrowie niech wróci :ok: :ok: :ok:
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 19952
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Wto lip 09, 2019 19:33 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Moja mama uważa se koty zdrowe

Amy ma zapalenie pęcherza. Dostała leki na tydzien
I wazy UWAGA !!! 5,8 kilo 8O
Jestem w szoku ze tak malo bo myslalam ze z 7 czy 8 bo ona taka ciezka
Dzielnie zniosła podróż i usg. I podanie zastrzyków tez :ok:

Kciuki za zdrówko :ok: :ok: :ok: powiem szczerze ja też jak nie potrzeba to nie chodzę do lekarza i weterynarza też. :mrgreen:

Gosiagosia

Avatar użytkownika
 
Posty: 11899
Od: Wto kwi 23, 2013 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Post » Wto lip 09, 2019 20:05 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Zapalenie pęcherza to nic przyjemnego, biedna Amy! :201461 Na szczęście na ogół dobrze i szybko się leczy.
Miała pobierany mocz?
wątek Księżniczki Ofelii i Małej Czarnej Carmen
http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=46&t=173408 - cz. VI
Obrazek
Bazarek na Smarkoty u kociej_mendki viewtopic.php?f=20&t=192882&p=12217366#p12217366

MB&Ofelia

 
Posty: 20775
Od: Pt gru 09, 2011 9:20
Lokalizacja: Koszalin

Post » Wto lip 09, 2019 20:29 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Tiaaaaaaaaa
Mama i pobieranie moczu. To wogole cud ze pojechała do weterynarza :roll:
Moja mama kocha te koty ale czasem nie ogarnia...
Jeszcze tylko pol roku ...
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16140
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Wto lip 09, 2019 20:35 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Spytałam bo czasami wet pobiera w gabinecie.
Generalnie szkoda że nie był pobierany, było by wiadomo z czym jest konkretnie problem, bakterie, ph czy coś innego. No ale nic, i tak powinno szybko przejść.
Sorki, mam małe zboczenie, bo Ofelia kilka razy miała zapalenie pęcherza i trochę potrwało zanim udało się zdiagnozować, że u niej nie ma podłoża bakteryjnego, tylko zbyt wysokie ph.
wątek Księżniczki Ofelii i Małej Czarnej Carmen
http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=46&t=173408 - cz. VI
Obrazek
Bazarek na Smarkoty u kociej_mendki viewtopic.php?f=20&t=192882&p=12217366#p12217366

MB&Ofelia

 
Posty: 20775
Od: Pt gru 09, 2011 9:20
Lokalizacja: Koszalin

Post » Wto lip 09, 2019 20:55 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Ja tez bym pobrała
Moze kryształy sa albo cos
Tylko usg bylo
Zobaczymy czy leki pomoga
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16140
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Wto lip 09, 2019 21:01 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Zdrówka dla Amy!!
Będzie ok.

Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Załoga: Pixie, Coco, Nitka, Dixie[*]
Kot Pixior zaprasza: https://www.facebook.com/PixieKotZCharakterem
Zrzutka na Komitet Pokochaj i Przygarnij: [urlhttps://zrzutka.pl/f28g2g/url]

PixieDixie

Avatar użytkownika
 
Posty: 8569
Od: Czw kwi 23, 2015 7:40
Lokalizacja: TG

Post » Śro lip 10, 2019 11:36 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Leki działają :)
Amy zrobila duuuuże siku bez problemów. I kupkę też :D
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16140
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Śro lip 10, 2019 11:56 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Oj, to wspaniale! Brawo Amy! :1luvu: :1luvu: :1luvu:
I brawa dla Mamy, że sobie poradziła i pomogła koteczce! :1luvu:
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=187577
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 19952
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Śro lip 10, 2019 14:43 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Leki działają :)
Amy zrobila duuuuże siku bez problemów. I kupkę też :D


zdrowiej koteczko :ok:
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 51104
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post » Śro lip 10, 2019 14:50 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

PixieDixie pisze:Zdrówka dla Amy!!
Będzie ok.



musi :ok: :ok: :ok:

alessandra

Avatar użytkownika
 
Posty: 23842
Od: Pon maja 07, 2007 13:04
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post » Śro lip 10, 2019 18:17 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Wspaniała wiadomość :1luvu:
"Dom należy do kotów. My tylko spłacamy kredyt"
Obrazek

Moli25

Avatar użytkownika
 
Posty: 17763
Od: Pon gru 22, 2014 21:40
Lokalizacja: K. Wrocław

Post » Czw lip 11, 2019 10:31 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

Amy dostała rozwolnienia dzisiaj. Wczoraj tez miała luźną kupe. Nie wiem czy od antybiotyku czy załapała coś w lecznicy :roll:
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16140
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Czw lip 11, 2019 10:33 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

MonikaMroz pisze:Amy dostała rozwolnienia dzisiaj. Wczoraj tez miała luźną kupe. Nie wiem czy od antybiotyku czy załapała coś w lecznicy :roll:


no, niefajnie :(
trzeba skontaktować sie z weterynarzem
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 51104
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post » Czw lip 11, 2019 10:54 Re: MILI i AMY - wariatki ze wsi ♥♥♥ i Bagirka :)

mir.ka pisze:
MonikaMroz pisze:Amy dostała rozwolnienia dzisiaj. Wczoraj tez miała luźną kupe. Nie wiem czy od antybiotyku czy załapała coś w lecznicy :roll:


no, niefajnie :(
trzeba skontaktować sie z weterynarzem

Juz napisałam mamie. Może dzisiaj weźmie Amy i pojedzie.
Amy i Mili <3 Obrazek plus Bagira ObrazekObrazek
Watek : viewtopic.php?f=46&t=192690

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 16140
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: persik_ns, Zazusia i 23 gości