Kotinowo (6)

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro cze 12, 2019 9:43 Re: Kotinowo (6)

Kotina pisze:Pora na czerwcową foto-relację z Kotinowa - zainteresowanych zapraszam :D :D


Tola wyglada lepiej, nawet juz nie ma zapadniętego brzuszka ... ale czy to nie efekt stanu zapalnego jelit, opuchlizny ?
Dopóki ma apetyt jestem optymistką .... :201461

Obrazek Obrazek

W poszukiwaniu najchłodniejszych miejsc .... na ławie, gdy włączony jest wentylator :201461 :201461

Obrazek Obrazek


Tosi zrobiło się jakby ... więcej, rzadko biorę ją na ręce, bo tego nie lubi, ale ... jedną ręką trudno ją utrzymnać .... :201461

Obrazek Obrazek


Tilka - obserwator :201461

Obrazek



Za czym kolejka ta stoi ? Dziunia, Tosia, Tilka :201461 :201461 :201461

Obrazek


Dziuneczka pozuje oraz nie może się zdecydować które żarełko jest lepsze. Ta to ma dylematy :ryk: :201461


Obrazek Obrazek


Balkonowe solarium .... Tola i Tymon :201461 :201461


Obrazek Obrazek


Koty wiedzą lepiej czy zabawka to zabawka czy zabawka to piodełko .... 8O

Obrazek Obrazek


Tymon pod grzejnikiem .... szuka ochłody ? :201461

Obrazek

Fitusiowe miejscówki .... :201461

Obrazek Obrazek



A na koniec udany "eksperyment babci z ziemniakiem i różą" jak mówi nasz wnusio :1luvu:

Przydadkowo znalazłam w internecie sposób na wyhodowanie nowej sadzonki z łodygi róży ... Postanowiłam wypróbować i ... oto nowe roslinki :ok:


Obrazek

Ale fajne koty :1luvu:

jolabuk5

 
Posty: 18084
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Śro cze 12, 2019 9:57 Re: Kotinowo (6)

Zdrówka dla wszystkich. :ok: :ok: :ok:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ewa L.

Avatar użytkownika
 
Posty: 68374
Od: Śro lut 27, 2013 20:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Śro cze 12, 2019 16:13 Re: Kotinowo (6)

Aaa, ja baaardzo poproszę o podpowiedź, jak z łodygi róży zrobić różę! Bo mam taka, której sie nie uda przesadzić, a że będę ją chyba musiała zlikwidować, nie ja w sumie, tylko to jest na cmentarzu i ludzie przy przerabianiu grobu ją chyba zlikwiduja, bo bedzie przeszkadzała, yyy, to chcę miec jej sadzonki, żeby ją potem też mieć... Kilka razy próbowałam, ale się nie udało, niedawno wyrzuciłam taka nieudana próbę z zeszłego roku...

A koto-psie obrazki przefajne :) Miau hau :)

Edit: ups, już doczytałam, że jest link :) No to dzięki :)
Wątek o Bajce, która dołączyła do Feliksa: viewtopic.php?f=46&t=176799
Wątek o Bezdomniaczce, która się stała Domniaczką Bezią: viewtopic.php?f=46&t=186711

Nul

 
Posty: 716
Od: Śro lis 02, 2016 17:23
Lokalizacja: Kraków

Post » Śro cze 12, 2019 18:23 Re: Kotinowo (6)

Nul pisze:Aaa, ja baaardzo poproszę o podpowiedź, jak z łodygi róży zrobić różę! Bo mam taka, której sie nie uda przesadzić, a że będę ją chyba musiała zlikwidować, nie ja w sumie, tylko to jest na cmentarzu i ludzie przy przerabianiu grobu ją chyba zlikwiduja, bo bedzie przeszkadzała, yyy, to chcę miec jej sadzonki, żeby ją potem też mieć... Kilka razy próbowałam, ale się nie udało, niedawno wyrzuciłam taka nieudana próbę z zeszłego roku...

A koto-psie obrazki przefajne :) Miau hau :)

Edit: ups, już doczytałam, że jest link :) No to dzięki :)



Powodzenia z różą, powinno Ci się udać :ok: Tylko wybierz łodyzki najgrubsze ... reszta jak na filmiku.
Nie wiem jak moja róża bedzie wygladać, ale na razie mam ładne zielone odrosty - jak na fotce :201461 :ok:
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki[*] Szarusia[*] Kiciucha[*] Santa [*]16.09.11; Tinka [*]1.06.13; Timorka [*]13.09.13; Azira[*] 8.01.15; Cynamon[*] 20.02.2019

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 7085
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 7:31 Re: Kotinowo (6)

Obrazek

Gosiagosia

Avatar użytkownika
 
Posty: 11444
Od: Wto kwi 23, 2013 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 8:07 Re: Kotinowo (6)

Gosiagosia pisze:Obrazek



Dziękuję :D :201461
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki[*] Szarusia[*] Kiciucha[*] Santa [*]16.09.11; Tinka [*]1.06.13; Timorka [*]13.09.13; Azira[*] 8.01.15; Cynamon[*] 20.02.2019

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 7085
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 8:26 Re: Kotinowo (6)

Hejka, czy te upały kiedyś się skończą ?

Podobno siostra Fitusia została wczoraj uśpiona, zupełnie się sunia posypała :cry:
Wyglądała ostatnio bardzo kiepsko ... :(

Fituś znowu zaczął robić siku w domu. Nie wytrzymuje nawet 3-ch godzin :(
Przeprosiłam się z pampersami. Fituś nie protestuje. Oczywiście zaniosłam mocz psiaka do analizy i ... nic wyniki są ok 8O
Chyba pan pies będzie musiał przejść dokładne, kompleksowe badania ... i to w Canfelisie, bo coś jest nie tak - sika i nie sika, nie wiadomo od czego to zależy :(

Obrazek Obrazek


Tolcia całkiem dobrze, waży 2,8 kg (ważona na wadze u weta), ma apetyt i wyglada z dnia na dzień lepiej.
Dostała jakiś lek o przedłużonym działaniu, a pod koniec czerwca będzie na kontroli w Canfelisie, aby sprawdzić jego skuteczność oraz wagę i wyniki Tolci.


Obrazek Obrazek


Tola i Fituś - w poszukiwaniu chłodnych miejsc :201461 :201461


Obrazek


Córka kupiła mi materiałowe pudełka do mojego regału (szkoda, że nie było w kolorze fioletowym .... ). W week będę je wypełniała i ustawiała.
Oczywiście nasz wnusio chciał je wszystkie złożyć i ... złożył. Był bardzo dumny z siebie ... Ale teraz muszą jeszcze trochę poczekac, aby trafiły na swoje miejsca.
Ten moment postanowiły wykorzystać koty - wiadomo, co tylko nowego pojawi się w Kotinowie musi zostać zaakceptowane przez koty.
Na szczęście Fituś prawie nigdy się nie wtrąca, gdy robię przemeblowanie lub zmianę wystroju ... On tylko chce mieć spokojną miejscówkę do spania ...

Obrazek Obrazek



Tosia - ok

Obrazek Obrazek



Dziunia - ok, ale musi już zawsze brać drogie leki, bo gdy tylko wetka je odstawia, od razu kotce psują się wyniki krwi :(


Obrazek Obrazek



Tysia - ok

Obrazek



Tilka - zdrowa, namolna i nadal pazerna na żarcie :)


Obrazek Obrazek



Tymon - spoko, jak przystało na persa, ma na wszystko wywalone ....... oprócz szczotkowania ... uparciuch jeden :201461 :wink:


Obrazek Obrazek


Obrazek


Tosia nadstawia łepetynkę, aby Tysia - jej przyszywana mama - umyła ją dokładnie :201461 :201461


Obrazek

Tosia i Tolcia - odpoczynek na balkonie :201461 :201461


Obrazek


Kotinowe koty - odpoczynek w chłodnymn miejscu :201461 :201461 :201461


Obrazek



Tilka i Tola - największa (6,8 kg) i najmniejsza (2,8 kg) :201461 :201461

Obrazek



"Coś ty, Fituś, nasikałeś do pompersa ?" :roll: :ryk:

Obrazek
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki[*] Szarusia[*] Kiciucha[*] Santa [*]16.09.11; Tinka [*]1.06.13; Timorka [*]13.09.13; Azira[*] 8.01.15; Cynamon[*] 20.02.2019

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 7085
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 8:54 Re: Kotinowo (6)

Dobrze , że z kotkami ok . A Fituś był kastrowany ? Może coś z prostatą się dzieje wtedy psiaki też posikują i mają kłopot z ur=trzymaniem moczu a wyniki moczu mogą być ok.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ewa L.

Avatar użytkownika
 
Posty: 68374
Od: Śro lut 27, 2013 20:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Nie cze 16, 2019 9:52 Re: Kotinowo (6)

Futrzasto :)

zuza

Avatar użytkownika
 
Posty: 76530
Od: Sob lut 02, 2002 22:11
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post » Nie cze 16, 2019 9:59 Re: Kotinowo (6)

Przypomnij ile Fitus ma lat?
Piękne fotki cudne kotki :1luvu:
"Dom należy do kotów. My tylko spłacamy kredyt"
Obrazek

Moli25

Avatar użytkownika
 
Posty: 17564
Od: Pon gru 22, 2014 21:40
Lokalizacja: K. Wrocław

Post » Nie cze 16, 2019 10:38 Re: Kotinowo (6)

Kotina pisze:Hejka, czy te upały kiedyś się skończą ?

Podobno siostra Fitusia została wczoraj uśpiona, zupełnie się sunia posypała :cry:
Wyglądała ostatnio bardzo kiepsko ... :(

Fituś znowu zaczął robić siku w domu. Nie wytrzymuje nawet 3-ch godzin :(
Przeprosiłam się z pampersami. Fituś nie protestuje. Oczywiście zaniosłam mocz psiaka do analizy i ... nic wyniki są ok 8O
Chyba pan pies będzie musiał przejść dokładne, kompleksowe badania ... i to w Canfelisie, bo coś jest nie tak - sika i nie sika, nie wiadomo od czego to zależy :(

Obrazek Obrazek


Tolcia całkiem dobrze, waży 2,8 kg (ważona na wadze u weta), ma apetyt i wyglada z dnia na dzień lepiej.
Dostała jakiś lek o przedłużonym działaniu, a pod koniec czerwca będzie na kontroli w Canfelisie, aby sprawdzić jego skuteczność oraz wagę i wyniki Tolci.


Obrazek Obrazek


Tola i Fituś - w poszukiwaniu chłodnych miejsc :201461 :201461


Obrazek


Córka kupiła mi materiałowe pudełka do mojego regału (szkoda, że nie było w kolorze fioletowym .... ). W week będę je wypełniała i ustawiała.
Oczywiście nasz wnusio chciał je wszystkie złożyć i ... złożył. Był bardzo dumny z siebie ... Ale teraz muszą jeszcze trochę poczekac, aby trafiły na swoje miejsca.
Ten moment postanowiły wykorzystać koty - wiadomo, co tylko nowego pojawi się w Kotinowie musi zostać zaakceptowane przez koty.
Na szczęście Fituś prawie nigdy się nie wtrąca, gdy robię przemeblowanie lub zmianę wystroju ... On tylko chce mieć spokojną miejscówkę do spania ...

Obrazek Obrazek



Tosia - ok

Obrazek Obrazek



Dziunia - ok, ale musi już zawsze brać drogie leki, bo gdy tylko wetka je odstawia, od razu kotce psują się wyniki krwi :(


Obrazek Obrazek



Tysia - ok

Obrazek



Tilka - zdrowa, namolna i nadal pazerna na żarcie :)


Obrazek Obrazek



Tymon - spoko, jak przystało na persa, ma na wszystko wywalone ....... oprócz szczotkowania ... uparciuch jeden :201461 :wink:


Obrazek Obrazek


Obrazek


Tosia nadstawia łepetynkę, aby Tysia - jej przyszywana mama - umyła ją dokładnie :201461 :201461


Obrazek

Tosia i Tolcia - odpoczynek na balkonie :201461 :201461


Obrazek


Kotinowe koty - odpoczynek w chłodnymn miejscu :201461 :201461 :201461


Obrazek



Tilka i Tola - największa (6,8 kg) i najmniejsza (2,8 kg) :201461 :201461

Obrazek



"Coś ty, Fituś, nasikałeś do pompersa ?" :roll: :ryk:

Obrazek

Ojej, ile cudnych footerek! :1luvu: kciuki za zdrowie Fitusia i Tolci :ok: :ok: :ok:

jolabuk5

 
Posty: 18084
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Nie cze 16, 2019 11:02 Re: Kotinowo (6)

Ewa L. pisze:Dobrze , że z kotkami ok . A Fituś był kastrowany ? Może coś z prostatą się dzieje wtedy psiaki też posikują i mają kłopot z ur=trzymaniem moczu a wyniki moczu mogą być ok.



Tak, był kastrowany. Prostatę miał sprawdzaną w sierpniu 2018 - wtedy było ok
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki[*] Szarusia[*] Kiciucha[*] Santa [*]16.09.11; Tinka [*]1.06.13; Timorka [*]13.09.13; Azira[*] 8.01.15; Cynamon[*] 20.02.2019

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 7085
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 11:03 Re: Kotinowo (6)

Moli25 pisze:Przypomnij ile Fitus ma lat?
Piękne fotki cudne kotki :1luvu:



W lipcu stuknie mu 14 roczek :ok:
Już gorzej słyszy, słabiej widzi, ale apetyt mu nadal dopisuje :ok: :201461
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki[*] Szarusia[*] Kiciucha[*] Santa [*]16.09.11; Tinka [*]1.06.13; Timorka [*]13.09.13; Azira[*] 8.01.15; Cynamon[*] 20.02.2019

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 7085
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 11:04 Re: Kotinowo (6)

jolabuk5 pisze:

Ojej, ile cudnych footerek! :1luvu: kciuki za zdrowie Fitusia i Tolci :ok: :ok: :ok:



Dziękuje :D
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki[*] Szarusia[*] Kiciucha[*] Santa [*]16.09.11; Tinka [*]1.06.13; Timorka [*]13.09.13; Azira[*] 8.01.15; Cynamon[*] 20.02.2019

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 7085
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie cze 16, 2019 12:02 Re: Kotinowo (6)

Kotina pisze:
Moli25 pisze:Przypomnij ile Fitus ma lat?
Piękne fotki cudne kotki :1luvu:



W lipcu stuknie mu 14 roczek :ok:
Już gorzej słyszy, słabiej widzi, ale apetyt mu nadal dopisuje :ok: :201461


to w podobnym wieku jak Dżekuś

fotki obejrzałam :1luvu: :201461
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 50189
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec


Adopcje: 4 >>

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Anna2016, MonikaMroz i 28 gości