Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
Moli25 pisze:Ewa L. pisze:Napisałam do zoo+.
Zobaczymy czy oni coś wskórają.
Doczytalam. Ciekawe jak zakończy się sprawa.
Współczuję bardzo
MB&Ofelia pisze:Ja też wysłałam. Ofelii, bo Mała Czarna na łonie natury bywa tylko na balkonie.
Ewciu, za odzyskanie paczki
Szanowna Pani,
bardzo dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Poinformowała nas Pani, że przesyłka z zamówieniem numer 110037334 nie
została doręczona. Z danych firmy kurierskiej GLS wynika, iż paczka
została doręczona w dniu 10/05/2018 do osoby o nazwisku SOBCZYK.
Najprawdopodobniej dostarczono przesyłkę do sąsiada lub pobliskiego
sklepu.
Bardzo prosimy o sprawdzenie tej informacji oraz niezwłoczny kontakt z
naszym Serwisem Obsługi Klienta, jeżeli nie uda się Pani zlokalizować
przesyłki.
W przypadku dalszych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji.
Serdeczne pozdrowienia,
GLS FlexDeliveryServiceSzanowny Odbiorco,
informujemy, że Twoja paczka o numerze 16125972658 (Nr referencyjny: 110037334), nadana przez zooplus AG c/o Dirks Consumer Logistics , nie została dzisiaj dostarczona.
Tutaj można sprawdzić obecny status przesyłki:
Track & Trace (www)
Track & Trace (Android)
Jesli przyczyną niedoręczenia paczki była nieobecnosć Adresata, na stronie Track&Trace znajduje się link pozwalający decydować o jej dalszych losach. Zmiana dyspozycji doręczenia jest możliwa po zwróceniu paczki przez kuriera na magazyn GLS.
Pozdrawiamy
Zespół GLS
Ewa L. pisze:MaryLux pisze:Gdzie byłaś, jak Cię w domu nie było?
U rodziców.
MaryLux pisze:No to jaja przejaja. Ja w ogóle zmieniłabym i firmę kurierską, i sklep.
Ewa L. pisze:MaryLux pisze:No to jaja przejaja. Ja w ogóle zmieniłabym i firmę kurierską, i sklep.
Firmę kurierską zmienię na pewno
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości