Kot chce uciec do dziczy

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pon lut 19, 2018 13:10 Kot chce uciec do dziczy

Witajcie.
Mój kot Pocisk aka. Bozu aka Koczokura. Przez całe 4 lata swojego zycia mieszkał w mieszkaniu. Obecnie przeniósł się do domku jednorodzinnego gdzie jak wiadomo jest ogród, niskie okna i możliwość obserwacji innych zwierząt. Pociśk jest oczywiście wykastrowany, a mimo wszystko odezwał się w nim instynkt dzikiego zwierzęcia. Koniecznie chce wyjść. Muczy, miałczy i bauczy. Chodzi od okna do okna i do drzwi ktore sobie drapie. Jest to typowa domowa koczokurka poduszkowa i nie poradzi sobie w dziczy z innymi zwierzętami. Nie rozumie jak mu tłumaczę, że tam nie ma puszki i poduszki. Jak go przekonać do tego aby zachciał wrócić do poprzedniego stylu życia?

KotPocisk

Avatar użytkownika
 
Posty: 4
Od: Pon lut 19, 2018 13:00

Post » Pon lut 19, 2018 17:33 Re: Kot chce uciec do dziczy

Cześć KociePocisku. Ja nie mam dużego doświadczenia ale wydaje mi się, że pora roku jak znalazł. Spróbuj wypuścić go w szeleczkach. Będzie bezpieczny i może jak poczuje ziiimno z dworku to zmądrzeje. Nie ręczę i raczej nie liczyła bym na to. Moje wołają na balkon i tam, dzięki wszechmocom mogę ich wypuścić. Niestety, łażą po zimnie dość długo. Jeśli masz "bezpieczną" okolicę to możesz wypuścić ale zapowiadają mrozki, to może poczekaj 2-3 dni i pokaż mu MRÓZ.
Przedstaw swojego kota, bo moje kocury są strasznie ciekawe tego Kociego Pocisku.
Pozdrawiają Cię Drops (kocur - 8 lat na bezdomiu i jakoś daje radę w mieszkaniu, Maciek - młodziak znaleziony na drzewie w wieku ok 4 mieś - nie tęskni za swobodą i ewkkrem - stara baba ale młoda kociara.
ewkkrem z ferajną .
PS: Tak mi się kojarzy - czy aka to automatyczny karabin a Bozu aka to bazooka?
Nie mogę rozszyfrować Koczokura.
Drops strapiony.
Uroda moja nie sięga szczytu szczytów, ale mój pies patrzy na mnie oczami pełnymi zachwytu
L. J. Kern
1 - Trudne początki kota Dropsa