9 cudów mojego świata :), czyli perypetie 6 kotów i 2 psów.

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro gru 09, 2015 0:00 9 cudów mojego świata :), czyli perypetie 6 kotów i 2 psów.

Dobry wieczór wszystkim ! :)

Jestem nowicjuszką na tym forum i bardzo się cieszę, że tutaj trafiłam, bo jako właścicielka 5 kotów - lada dzień ponownie 6 :) - miewam czasem różne rozterki, wątpliwości, problemy i dobrze byłoby podzielić się nimi z kimś, kto zrozumie temat i tym samym będzie umiał udzielić jakiejś konkretnej rady. :)

30 listopada, w godzinach porannych, odszedł za Tęczowy Most mój nieodżałowany rudas o imieniu Bob. Przegrał ostrą walkę z chłoniakiem jelitowym.
Zabrałam go 2 września ubiegłego roku z podwórza, był otruty. Od tamtego momentu jeszcze 2 razy udało mi się wyrwać go śmierci. Niestety nie było mi dane przypieczętować zasadę do 3-ech razy sztuka... Zmarł po cichutku, obok mnie, leżąc na poduszce... Wydając z siebie ostatnie tchnienie, wyrwał mi serce. :(

Wiem, że dla każdego właściciela jego zwierzę jest wyjątkowe, ale on był naprawdę kotem niepowtarzalnym. Inteligentnym, pełnym godności, odważnym, wrażliwym i bardzo cierpliwym. Potrafił zjednoczyć sobie wszystkich, których spotykał na swojej drodze. Nawet Ci, którzy za kotami nigdy nie przepadali, nie umieli odmówić mu pogłaskania po łysej główce, gdy wskoczył im na kolana. Zawsze wchodząc do gabinetu weterynaryjnego wydawał z siebie krótkie mruknięcie jakby "dzień dobry" i to samo robił na pożegnanie, wcześniej rzucając krótkie spojrzenie w stronę lekarza. :) Uwielbiał chodzić na spacery, a pomiędzy nami była tak silna więź i tak głębokie zaufanie, że Bob wychodził bez jakichkolwiek szelek lub smyczy. Zawsze zareagował na moje wołanie, a gdy czuł zagrożenie, po prostu podchodził bardzo blisko i miauknięciem dawał znać, aby wziąć go na ręce. A nade wszystko kochał surową wołowinę i łososia - mógłby je jeść na kilogramy i popijać mlekiem. :)