nowicjuszka z 4 letnim sfinksem

blaski i cienie życia z kotem

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie paź 20, 2013 1:33 nowicjuszka z 4 letnim sfinksem

Hej,

Wlasnie adoptowalam 4 letniego sfinksa (4 dni temu), niestety nie mam w ogole doświadczenia z kotkami, a juz tym bardziej sfinksami, ale staram się jak mogę stworzyc mu lovely forever home:)

Chciałabym się przywitać i na pewno będe prosić Was doświadczonych o rady:)

Takie pytanie pierwsze i w sumie w miarę pilne, Pinky (tak się nazywa) płacze strasznie do łazienki, podejrzewam, że w poprzednim domu coś tam w niej robił, ale ja miałam kontakt tylko ze schroniskiem i Pani nie bardzo wie dlaczego. Podejrzewałam, że po prostu jest nauczony pić wodę z kranu, ale odkrecalam mu taka mała stróżke wody, ale nie chcial pic, wchodzi do wanny i chodzi i chodzi i placze. Jakieś podpowiedzi o co mu może chodzić? Co do jedzenia i picia i kuwety to chyba wszystko jest w miare w porzadku, je ładnie, wody piję chyba troszke za mało jak na moje niedoświadczone oko,jedna miseczkę na cały dzien. Pomocy!

pozdrawiam!

pinkysphynx

Od: Nie paź 20, 2013 1:23

Post » Nie paź 20, 2013 8:45 Re: nowicjuszka z 4 letnim sfinksem

Witaj :) Bardzo się cieszę, że zaadoptowałaś kociaka :ok: A on był w schronisku, czy w domu tymczasowym, zanim go wzięłaś? Bo w łazience mógł być przyzwyczajony, że np. kuweta tam stoi.
kicikicimiauhau

Post » Nie paź 20, 2013 9:01 Re: nowicjuszka z 4 letnim sfinksem

Witaj :D

On jest u Ciebie dopiero 4 dni. Musi sie zakceptować nowy dom. Je i pije nawiedza kuwetę. jak na pierwsze dni jest dobrze. To śpiewanie za troszkę mu przejdzie.
To sfinks, może w poprzednim domku byl kąpany i tego mu brakuje ?
Ja nie mam dużego pojęcia o sfinksach, ale takie kąpiele są wskazane dla sfinksów chyba. Wejdz na wątek hodowców i zapytaj.
Obrazek
PRAWDZIWE NEVY NIE MAJĄ W RODOWODZIE SOMALIJCZYKÓW!!!

NASZ WĄT: viewtopic.php?f=1&t=145040&start=780

Szura-najmysi mama

Od: Pon sty 22, 2007 19:46