
Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
kothka pisze:Jestem właścicelką sklepu i juz spieszę z wyjaśnieniami całej sytuacji:
Przede wszystkim bardzo, bardzo przepraszam, że taka sytuacja w ogóle miała miejsce. Spowodował ją szereg czynników,
tzn mój pobyt w szpitalu i maleńkie dziecko w domu a w zawiązku z tym zlecenie obsługi sklepu firmie zewnętrznej kilka miesięcy temu. Zarówno maile jak i telefony miały być odbierane na bieżąco przez tą osobę, ale niestety nie były. Na początku funkcjonowało to tak jak powinno, później niestety nie miałam możliwości sprawdzania na bieżąco ze względu na szpital. Jakiś czas temu dopiero dostrzegłam już że coś jest nie tak w sklepie, bo zwiększyła się liczba zwrotów, również wiadomości kilku osób z forum o niezrealizowanym zamówieniu mi to uświadomiły. Zmieniliśmy już magazyn i firmę, która się logistyką zajmuje. Od 15 września zmieni się również operator sklepu a przy telefonie od tego czasu ja będę dostępna jak na początku działalności sklepu (jednak bardzo proszę o wyrozumiałość jeżeli nie zawsze ten telefon odbiorę, przy maleńkim dziecku nie zawsze jest to możliwe. Wtedy proszę o sms-a i na pewno odpowiem) i na bieżąco będę na maile odpowiadać również ja. Osoby, które nie dostały towaru bardzo proszę o wysłanie maila z numerem zamówienia oraz numerem konta do zwrotu wpłaty. Zwroty będą zlecane w kolejności składania zamówień. Również osoby, któe dostały towar pomylony lub niepełne zamówienie proszę o wysłanie takiego maila (nawet jeżeli już był wysyłany wcześniej, oczywiście będę odczytywać maile z przeszłości, ale trochę mi to zajmie, a te nowe będą odczytywane na bieżąco więc reakcja będzie szybsza) na adres mailowy: reklamacje.animalcare@gmail.com. Adres mailowy i telefon, które są na stronie sklepu są aktualne, ale ja przy nich będę dopiero od połowy września
Jeszcze raz najmocniej przepraszam i proszę o maile, będę się również z każdym z Państwa kontaktować indywidualnie mailowo z prośbą o informację, czy zamówienie do Państwa dotarło czy tez jest niezrealizowane mimo wpłaty. Niestety nie mam możliwości czynnego uczestniczenia w forum na razie, wchodzę odczytać pw (w razie potrzeby jest to również kontakt ze mną w sprawie zamówień).
kalair pisze:Trzymam mocno kciuki za doprowadzenie całej sprawy do pozytywnego końca!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Anna2016, Wojtek i 49 gości