Ziemosław pisze:Ja nie kumam nic
Ja też . Za jakieś dwa tygodnie znów będę musiała zamówić tym razem mokre i już się boję co to będzie.
Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy
Ziemosław pisze:Ja nie kumam nic
Ewa L. pisze:MB&Ofelia pisze:Ewciu, zastanawiam się czy nie mogłabyś pisać w komentarzu dla kuriera "jeżeli nie będzie mnie w domu to proszę zostać u sąsiadów pod nr..."
Tyle że mam wrażenie że kurierzy i tak tych komentarzy nie czytają Ja zawsze piszę że proszę o dostawę po 16-tej, a później w południe dzwoni kurier, czy jestem w domu bo właśnie do mnie jedzie
A jest coś takiego jak komentarz dla kuriera bo przyznam ,że nie spotkałam się.
Ziemosław pisze:Ewcia, a myślałaś o napisaniu maila ze skargą bezpośrednio do DPD?
MonikaMroz pisze:Ja bym serio sie udała do rzecznika praw konsumenta. Moja mama juz nie raz pozytywnie załatwiła nie jedna sprawe. Oni piszą odpowiednie paragrafy, troche postrasza i firma woli No zaplacic za straty niz do sądu isc
Ewa L. pisze:MonikaMroz pisze:Ja bym serio sie udała do rzecznika praw konsumenta. Moja mama juz nie raz pozytywnie załatwiła nie jedna sprawe. Oni piszą odpowiednie paragrafy, troche postrasza i firma woli No zaplacic za straty niz do sądu isc
Ale to już powinien z nimi zoo+ załatwiać bo moją stratę pokrył zoo+. Ja od nich odzyskałam kasę.
MonikaMroz pisze:Ewa L. pisze:MonikaMroz pisze:Ja bym serio sie udała do rzecznika praw konsumenta. Moja mama juz nie raz pozytywnie załatwiła nie jedna sprawe. Oni piszą odpowiednie paragrafy, troche postrasza i firma woli No zaplacic za straty niz do sądu isc
Ale to już powinien z nimi zoo+ załatwiać bo moją stratę pokrył zoo+. Ja od nich odzyskałam kasę.
Nie szkodzi. W sumie to firma kurierska powinna Ci koszty zwrócić bo to oni rozwalili paczke i wykradli z niej kub pogubili produkty. Zooplus moim zdaniem tylko traci współpracując z takimi firmami bo musza oddawać koszty klientom Choc to w sumie nie z ich winy giną produkty
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 110 gości