Niski mocznik, wysoka kreatynina ?

rozmowy o cukrzycy i niewydolności nerek u kotów

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Uwaga! Porady na temat leczenia udzielane są na podstawie pk.13 regulaminu forum.

Post » Śro sty 27, 2016 14:14 Niski mocznik, wysoka kreatynina ?

Witam !

Moja 13-letnia kotka miała robione badania krwi przed planowanym zabiegiem. Wyniki wyszly zastanawiające... Czy to możliwe żeby mocznik był na poziomie 29 (25-70) , natomiast kreatynina 3,28 (1-1,8) ? Nie jestem lekarzem, ale czy te wspolczynniki nie powinny isc w parze ? Bardzo proszę o pomoc w interpretacji wyników .

Sjemka

 
Posty: 1
Od: Śro sty 27, 2016 14:03

Post » Śro sty 27, 2016 14:57 Re: Niski mocznik, wysoka kreatynina ?

Niekoniecznie idą w parze te wyniki
Poczytaj:
viewtopic.php?f=36&t=168927

A tu u ludzi.
https://portal.abczdrowie.pl/kreatynina-we-krwi
NA PILNE LECZENIE KOTÓW Z CMENTARZA- KONTO
https://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=157308

mziel52

 
Posty: 14694
Od: Czw gru 27, 2007 20:51
Lokalizacja: W-wa Śródmiescie

Post » Śro sty 27, 2016 21:58 Re: Niski mocznik, wysoka kreatynina ?

Zrób kotce jonogram, trzeba sprawdzić zawartość fosoforu we krwi. Jeżeli jest podwyższona, to świadczy to niestety o chorobie nerek.
Kreatynina rośnie najpierw, mocznik w późniejszych stadiach choroby.

Lekarz powinien zinterpretować całość wyników: morfologia z biochemią plus jonogram. Jeżeli nie masz możliwości dotracia do kompetentnego lekarza, to możesz wkleić wyniki tutaj. Niektóre osoby się podejmuja interpretacji.
Zajrzyj też na podforum Weci Polecani
Obrazek
Obrazek
Jeszcze żaden nieśmiertelny bóg nie przeżył śmierci swoich wyznawców.
NAUKA O KLIMACIE.PL

genowefa

Avatar użytkownika
 
Posty: 18789
Od: Pon wrz 18, 2006 13:34
Lokalizacja: Warszawa-Ursus

Post » Śro sty 27, 2016 22:08 Re: Niski mocznik, wysoka kreatynina ?

Sjemka pisze:Witam !