Nie mam doświadczenia...podpowiedzcie proszę

rozmowy o cukrzycy i niewydolności nerek u kotów

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Uwaga! Porady na temat leczenia udzielane są na podstawie pk.13 regulaminu forum.

Post » Wto sie 13, 2013 18:35 Nie mam doświadczenia...podpowiedzcie proszę

Zakładam ten wątek z konkretnym pytaniem , zasugerowanym na innym wątku...
Bedzie trochę mało konkretów - co do wyników etc ( zdaję się na weta, sama nie ogarniam tematu, więc i nie o wszystko pytam, a i podanych informacji, głównie liczb z autoamtu nie zapisuję w głowie)
Mam kotkę, w czerwcu skończyła 16 lat . Miała robione w kwietniu badania ( morfologia, biochemia) - wyniki prawidlowe. Ostatnio się rozłożyła - w tle rozłożenia był stres ale nie chcę o tym pisac tutaj... Załapała zapalenie gardła, krtani, przestała jeśc, dostawała marbocyl, a po 3 dniach zamiast zastrzyków " coś podobnego" w żelu, żeby jej nie stresować wożeniem do weta i nie walczyć z tabletkami ( do tego jeszcze p-zapalny i megalię) z jedzeniem się ciut poprawiło, ale kotka ogólnie nie do poznania - strość wylazła z niej w całej okazałości. Poprosiłam o kontrolną biochemię i wyszła za wysoka kreatynina ( niestety nie powiem jaki wynik - wetka powiedziała coś o normie dla ich aparatu około 150(?), kotka ma powyżej 2000 - pisze to choc mogę tu coś konfabulować- tak mam w sprawie cyferek). Mocznik był w normie. Wetka zaproponowała płukanie kroplówkami - no i płuczę ja w domu...
i teraz pytanie; ktos zwrócił uwagę, żeby nie przewodnić -czy zalecona ilość 3 dni po łącznie 300ml to nie będzie za dużo? ( dostaje Nacl i 1;1-coś z glukozą)

Wiem, że na wątku pewnie są te info- ale jak się w nerwach poszukuje właściwych to pewnie właśnie nie można na nie trafić. Będę wdzięczna za podzielenie się Waszą cenną wiedzą ( ach, kotka jest raczej drobna-2900 przed wdrozeniem leczenia)

zjawka

 
Posty: 1651
Od: Nie wrz 18, 2011 21:36

Post » Wto sie 13, 2013 19:40 Re: Nie mam doświadczenia...podpowiedzcie proszę