Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Informacje i opinie o lekarzach weterynarii, klinikach i gabinetach.

Moderator: Moderatorzy

Post » Pt mar 24, 2023 11:55 Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Dzień dobry, moja kotka ma blisko 20 lat, od jakiegoś czasu brakuje mi weterynarza, który posilił by się na jakąś diagnozę. Kotka jest stara, wiem, ale cierpi. Dożo siedzi w pozycji bólowej, wylizuje brzuszek nawet do krwi, a lekarze dają tylko steryd i antybiotyk, nie ma poprawy. Potrzebny weterynarz z pomysłem i zaangażowaniem. Będę wdzięczna za polecenie kogoś. Region: Trzcianka, Czarnków, Piła (raczej Piła bo bliżej już szukaliśmy pomocy)

Masaja

 
Posty: 3
Od: Pt mar 24, 2023 11:42

Post » Pon mar 27, 2023 1:58 Re: Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Podniosę
Wejdź w weci polecani może coś jest
Ale
Robiliście jakieś badania ?
Krew zestaw dla staruszków , rtg ,usg
Echo
Kicie boli brzuszek ? I się wylizuje ?
To może być nie tylko pęcherz czy jelita
Jeśli chcesz to wstaw badania jakie zrobiliście do tej pory z normami
Przez forum przewinęło się trochę seniorów
Musisz sama (?) czytac i prosic o badania
W tym wieku może być chory kręgosłup ,trzustka jelita
Nic nie piszesz na temat załatwiania potrzeb ,co z pyszczkiem ?

anka1515

 
Posty: 3676
Od: Nie gru 25, 2011 16:05

Post » Nie kwi 23, 2023 22:47 Re: Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Dzięki za odp.
Kotka ma krew idealną jak na swój wiek,
hormony tarczycowe, wątroba, cukier, wszystko ok.
W USG wszystko ok, łącznie z trzustką bo też podejrzewaliśmy, że coś tam może się dziać. Echo serca wygląda dobrze.
Pyszczek ok, bez śladu stanu zapalnego. Jest po ekstrakcji ząbków z powodu autoimmunologicznej choroby,
od jakiegoś czasu nie słyszy.
Załatwia się normalnie choć mało pije więc robi to nieczęsto.
Kastrowana lata temu.

Byliśmy w Pile u wetki, pobrała próbkę na posiew, czekamy na wynik. Pod mikroskopem widziała jakieś bakterie, ale różne wiec dała maść w ciemno. Niezbyt działa.
W badaniu wyszło też że jest problem z kręgosłupem lędźwiowym. Ale kurczę, dlatego lizałaby brzuszek? Stresu nie ma specjalnie wiec to też nie to.

Masz jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić, to bardzo proszę

Masaja

 
Posty: 3
Od: Pt mar 24, 2023 11:42

Post » Śro kwi 26, 2023 21:25 Re: Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Uzupełniam. Może ktoś coś
Z posiewu po 10 dniach mamy Staphylococcus felis występujący obficie, dermatofitów (grzybów) brak.
Ta bakteria jest skutkiem, a nie przyczyną wylizywania, więc nadal nic nie mamy. Nawet nie wiem już gdzie szukać.
Co to może jeszcze być?

Masaja

 
Posty: 3
Od: Pt mar 24, 2023 11:42

Post » Nie kwi 30, 2023 23:58 Re: Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Może lizac z powodu kręgosłupa. Liże tam, gdzie sięgnie bez bólu.
NA PILNE LECZENIE KOTÓW Z CMENTARZA- KONTO
https://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=157308

mziel52

 
Posty: 13905
Od: Czw gru 27, 2007 20:51
Lokalizacja: W-wa Śródmiescie

Post » Pon maja 01, 2023 8:30 Re: Weterynarz dla starej kotki - Piła i okolice

Jak najbardziej może lizać brzuch z powodu bólu - tym bardziej, że zakładam, kotka nie była alergiczką nigdy?
Czy zauważasz lizanie na codzien? Można jej na próbę dać p-bolowo nlpz na kilka dni. Dobra opcją w tym wieku byłoby też podanie Solensi - zastrzyk, który blokuje ból związany ze zwyrodnieniami stawów przez miesiąc (kosztuje ok 200zl)

Yocia

 
Posty: 1571
Od: Sob sie 01, 2009 10:48




Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości