Legowisko dla psa

O wszystkich stworzeniach poza kotami

Moderator: Moderatorzy

Post » Czw wrz 21, 2017 10:31 Legowisko dla psa

Hej,
Zastanawiam się nad zakupem legowiska ortopedycznego dla psa. Jak myślicie hit czy kit? Ja nie wiem co o tym myśleć. Od razu może napiszę że mam dwa psy Border Collie (prawie 3 lata) i seniora domu mieszaniec ale kanapowy, który w tym miesiącu skończył 9 lat. Bardziej też myślałam żeby to legowiska było dla starszego ale żeby wielkościowe było dobre też na młodszą :) Co myślicie?

Ew411

 
Posty: 130
Od: Sob paź 01, 2016 21:22

Post » Czw wrz 21, 2017 11:04 Re: Legowisko dla psa

ciekawy temat, podepnę się

nie mam doświadczenia z legowiskami ortopedycznymi
mam dwa psy ok 6 letnie, i legowisko (jedno duże na dwa psy) ok 6 lat, więc temat mnie ciekawi, bo nie wiem czy długo jeszcze moje legowisko pociągnie

moje legowsko jest pokryte czymś w stylu ekoskóry, jest duże, spokojnie na oba psy, psy je uwielbiają
kupiłam przez watek na dogomanii, dawno temu, ktoś szył legowiska na zamówienie

Patmol

Avatar użytkownika
 
Posty: 27101
Od: Śro gru 30, 2009 14:03
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post » Czw wrz 21, 2017 11:43 Re: Legowisko dla psa

Miałam duże legowisko ortopedyczne z Zooplusa dla poprzedniej suni. Bardzo wygodne, pies był bardzo zadowolony.
http://www.zooplus.pl/shop/psy/legowisk ... ska/548770
Jedyny minus, że z pokrycia trudno było wyodkurzać jej czarne krótkie bardzo ostre kłaki, gdy się już powbijały.
Ale zamówiłam u znajomej krawcowej zapasowy pokrowiec z innej tkaniny i problem się rozwiązał.

Obecnej suczce do jej klatki kenelowej kupuję materace ortopedyczne w TK Maxx lub na Allegro. A do leżenia poza klatką mamy fajne legowiska uszyte na zamówienie z firmy Drzemadła.
Milva B
Obrazek
Nasze Koty: http://www.divine-cats.eu

milva b

Avatar użytkownika
 
Posty: 5596
Od: Czw mar 30, 2006 21:24
Lokalizacja: Poznań

Post » Czw wrz 21, 2017 12:27 Re: Legowisko dla psa