Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o nas

O wszystkich stworzeniach poza kotami

Moderator: Moderatorzy

Post » Sob kwi 30, 2022 12:09 Re: Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o na

:ok: :ok:
Obrazek

MAU

 
Posty: 2343
Od: Śro paź 24, 2012 11:45

Post » Pt maja 06, 2022 13:20 Re: Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o na

brooklynboogie pisze:O wit B12 muszę poczytać, dzięki :lol:

Noelika USG nie pokazuje żadnych ognisk zapalnych, nie jest chyba żle... Tylko ja prawie zemdlałam u weta, musiałam się położyć, taka nerwica :strach:
Więcej napiszę wieczorem, dziękujemy za wszystkie dobre myśli. U dr Mikłusza wizyta kontrolna 5 maja :lol:


Mysle, ze D3 powinnas doładować , gdy jest jej za mało, wszystko inne tez marnie sie wchłania. No i efekt jeszcze ze nie masz sklonnosci do depresji, na nerwiatość nic sie nie poradzi, moze joga, ale, ech, mnie i to nie pomaga, nerwiata jestem okrutnie , wiec radzić nie będę :mrgreen:
Trzymajcie sie :ok: :ok: :ok:

alessandra

Avatar użytkownika
 
Posty: 25891
Od: Pon maja 07, 2007 13:04
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post » Śro maja 11, 2022 11:28 Re: Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o na

alessandra pisze:
brooklynboogie pisze:O wit B12 muszę poczytać, dzięki :lol:

Noelika USG nie pokazuje żadnych ognisk zapalnych, nie jest chyba żle... Tylko ja prawie zemdlałam u weta, musiałam się położyć, taka nerwica :strach:
Więcej napiszę wieczorem, dziękujemy za wszystkie dobre myśli. U dr Mikłusza wizyta kontrolna 5 maja :lol:


Mysle, ze D3 powinnas doładować , gdy jest jej za mało, wszystko inne tez marnie sie wchłania. No i efekt jeszcze ze nie masz sklonnosci do depresji, na nerwiatość nic sie nie poradzi, moze joga, ale, ech, mnie i to nie pomaga, nerwiata jestem okrutnie , wiec radzić nie będę :mrgreen:
Trzymajcie sie :ok: :ok: :ok:


Strasznie nierówno się zaczęłąm czuć po tym nowym leku, on jest i antynerwicowy i antydepresyjny, wit.D też zwiększyłam i tak jakby łapy mi się mniej trzęsą. Jutro mam swoją wizytę u pani doktor, zobaczymy co wymyśli, bo na razie robić nic nie mogę, paraliżuje mnie strach i napięcie. Biorę jeszcze Nospę, trochę rozluźnia.

Noel w porządku, póki co - kolejna kontrola za 3 miesiące, ma lepsze i gorsze dni, ale ogólnie nie jest żle.

Alessandra, ja o Twoich kolczykach nie zapomniałam, proszę Cię jeszcze o jakiś tydzień -dwa cierpliwości :oops: :201494 :lol:

Noel i Sonia :)
Obrazek Obrazek
Perfumy na leczenie nowotworu Noelika viewtopic.php?f=27&t=214253&p=12605754#p12605754
Biżuteria BIZANTICA na leczenie Noel http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=27 ... #p11305892
O nas - Noel Sonia i Holly(*)za TM viewtopic.php?f=21&t=200539

brooklynboogie

Avatar użytkownika
 
Posty: 1783
Od: Sob kwi 25, 2009 0:43
Lokalizacja: Warszawa

Post » Nie maja 15, 2022 17:00 Re: Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o na

Jakie cuuudne sunieczki :1luvu:
Obrazek

LimLim

 
Posty: 34734
Od: Sob lut 23, 2002 20:08
Lokalizacja: Warszawa - Bielany

Post » Nie maja 15, 2022 17:25 Re: Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o na

Cudne Dziewczynki :1luvu: :1luvu:
Nieustające :ok: :ok: za Wasze zdrowie i dobre samopoczucie kochane Dziewczyny :1luvu: :1luvu: :1luvu:
Obrazek

MAU

 
Posty: 2343
Od: Śro paź 24, 2012 11:45

Post » Wto maja 17, 2022 7:22 Re: Noel i Sonia - pies nie kot, ale też kochany, czyli o na

LimLim, MAU, dziekuję w imieniu Diablątek :ryk: :1luvu:
Perfumy na leczenie nowotworu Noelika viewtopic.php?f=27&t=214253&p=12605754#p12605754
Biżuteria BIZANTICA na leczenie Noel http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=27 ... #p11305892
O nas - Noel Sonia i Holly(*)za TM viewtopic.php?f=21&t=200539

brooklynboogie

Avatar użytkownika
 
Posty: 1783
Od: Sob kwi 25, 2009 0:43
Lokalizacja: Warszawa

[poprzednia]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości