Fajne kocyki i przefajne ocieplacze na transporter str.7

Indywidualne aukcje na kocie potrzeby

Moderator: Moderatorzy

Post » Czw lis 19, 2020 10:34 Fajne kocyki i przefajne ocieplacze na transporter str.7

To mój debiut bazarkowy. :oops:

I debit gusiek1 twórczyni kocyków.
Ma kobieta zdolności! :201494
Kocyki są przepiękne i wymagały wiele pracy i pomysłów. :1luvu:
Będą doskonałym prezentem dla Kota ,naszego Władcy! :201461

Zostały w całości przekazane na koty będące pod moją opieką.
Za co dziękuję. :1luvu:
Zdjęcia nie oddają ich kolorów. Jak to zdjęcia. Wymiary kocyków są na karteczkach przyczepionych na dole.

Będę wdzięczna za wszelkie uwagi i wskazówki dotyczące bazarku. Poprawię wszystko na bieżąco.

gusiek1 pisze:
Na fotkach jakie umiem zrobić nie wychodzą tak ładnie :( Spróbuję jeszcze jutro - może uda się na dworku zrobić im ładniejsze.
Są milutkie, moje je uwielbiają...
Kocyki są zrobione z resztek poprodukcyjnych. Czyste.
... w Warszawie w razie czego mogę się z kimś umówić (najchętniej zbiorczo) w Centrum.
...
Kocykom też mogę doszyć głowę kotka jak ktoś sobie życzy.


Niebieski to fiolet. Tak przekłamują aparaty :wink:

cena kocyka to 25 złotych + koszty wysyłki
cena zawieszek (pkt.10,11) to 5 złotych. Mogą być osobno do zawieszenia lub naszyte na życzenie na kocyk.

Zaczynamy!

1. kupiła tinga7 :201494
Obrazek

2. kupiła inga7 :201494
Obrazek

3. kupiła SabaS :201494
Obrazek

4.
Obrazek

5. kupiła tinga7 :201494
Obrazek

6.
Obrazek

7. kupiła uga :201494
Obrazek

8.
Obrazek

9.
Obrazek

10. zawieszki - do wyboru. Do zawieszenia lub naszycia. Miękkie
Można "zamówić"każdą ilość :lol:
Obrazek

11. zawieszka- do wyboru. Do zawieszenia lub naszycie. Są sztywniejsze bo z filcu.
można "zamówić" każdą ilość.
Obrazek

12.
Obrazek

13.
Obrazek

14.
Obrazek

15.
Obrazek

16. kupiła katikot :201494
Obrazek

17.
Obrazek

18.
Obrazek

19.
Obrazek

20.
Obrazek

21.
Obrazek

22.
Obrazek

23. kupiła Tundra :201494
Obrazek

24. kupiła katikot :201494
Obrazek

25. kupiła amadablam :201494
Obrazek

26. kupiła katikot :201494
Obrazek
Ostatnio edytowano Pon gru 28, 2020 11:49 przez ASK@, łącznie edytowano 6 razy
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

Niepełnosprawny Sorry, zajrzyj, pomóż proszę !
https://zrzutka.pl/e3bewf

Kocyki cudne dla kotecków- zapraszam!

viewtopic.php?f=20&t=206027

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 52274
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 3 >>

Post » Czw lis 19, 2020 11:04 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Jakie ladne!
ObrazekObrazek
"Nigdy nie wiemy, kiedy widzimy kogoś PO RAZ OSTATNI..."
"Kiedy się kogoś kocha to ten drugi ktoś nigdy nie znika"
Moja Rodzina w Niebie:Tata(*),Mika(*),Mama(*),DeeDee(*), Adas(*)...Nie wierzę...

Marzenia11

 
Posty: 31839
Od: Sob lut 28, 2009 21:24

Post » Czw lis 19, 2020 11:15 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Marzenia11 pisze:Jakie ladne!

Prawda?!
Jakie fajne na prezent dla kocika lub kociarza :wink: na Mikołajki lub pod choinkę.
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

Niepełnosprawny Sorry, zajrzyj, pomóż proszę !
https://zrzutka.pl/e3bewf

Kocyki cudne dla kotecków- zapraszam!

viewtopic.php?f=20&t=206027

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 52274
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 3 >>

Post » Czw lis 19, 2020 13:23 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Na wątku jestem bardzo cichą podczytywaczką :oops: ale za to mogę być pierwszą klientką :D Kocyk numer 23 poproszę :D

Tundra

 
Posty: 2660
Od: Śro sie 27, 2014 9:32

Post » Czw lis 19, 2020 14:55 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

- kocyki, to tylko to kolorowe, czy one są naszyte na to białe co jest pod spodem?
- jakie są wymiary kocyka?
- z jakiego materiału zostały zrobione?
- czy 10 i 11 to białe kocyki z naszytymi kocimi aplikacjami, czy są to zawieszki w kształcie kota położone na białym?
---
fajne one są
---
:smokin:
http://domowepiwniczne.blogspot.com/ <- a to nasz blog, można poczytać
i pomóc nam robiąc zakupy w Zooplus'ie - kliknij w banerek sklepu na pierwszej stronie bloga

jesteśmy też na FB -> https://web.facebook.com/IKtoTuMruczy/

ewa_mrau

Avatar użytkownika
 
Posty: 8340
Od: Pon sie 30, 2010 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post » Czw lis 19, 2020 17:47 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Tundra pisze:Na wątku jestem bardzo cichą podczytywaczką :oops: ale za to mogę być pierwszą klientką :D Kocyk numer 23 poproszę :D

Dziękuję :201461
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

Niepełnosprawny Sorry, zajrzyj, pomóż proszę !
https://zrzutka.pl/e3bewf

Kocyki cudne dla kotecków- zapraszam!

viewtopic.php?f=20&t=206027

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 52274
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 3 >>

Post » Czw lis 19, 2020 17:52 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

ewa_mrau pisze:- kocyki, to tylko to kolorowe, czy one są naszyte na to białe co jest pod spodem?
- jakie są wymiary kocyka?
- z jakiego materiału zostały zrobione?
- czy 10 i 11 to białe kocyki z naszytymi kocimi aplikacjami, czy są to zawieszki w kształcie kota położone na białym?
---
fajne one są
---
:smokin:

Zaprosiłam gusiek1 by przybliżyła swoje wyroby.
Kocyki są ze ścinków polarowych. Tylko te kolorowe są właściwe. By lepiej na fotach wyszły przypięte są, widać szpilki, do tkaniny.
Co do 10 i 11 wedle mnie to kocyki z aplikacjami. Ale faktycznie może są to naszywki do przyszycia wedle życzenia. gusiek1 wspominała o takiej możliwości.

Musicie mi wybaczyć pierdole. To pierwszy raz. Z powodu covid nie mogłyśmy się zobaczyć na spokojnie.
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

Niepełnosprawny Sorry, zajrzyj, pomóż proszę !
https://zrzutka.pl/e3bewf

Kocyki cudne dla kotecków- zapraszam!

viewtopic.php?f=20&t=206027

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 52274
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 3 >>

Post » Czw lis 19, 2020 18:16 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Joasiu, dodaj jeszcze wymiary
---
:smokin:
http://domowepiwniczne.blogspot.com/ <- a to nasz blog, można poczytać
i pomóc nam robiąc zakupy w Zooplus'ie - kliknij w banerek sklepu na pierwszej stronie bloga

jesteśmy też na FB -> https://web.facebook.com/IKtoTuMruczy/

ewa_mrau

Avatar użytkownika
 
Posty: 8340
Od: Pon sie 30, 2010 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post » Czw lis 19, 2020 18:34 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

ewa_mrau pisze:- kocyki, to tylko to kolorowe, czy one są naszyte na to białe co jest pod spodem?
- jakie są wymiary kocyka?
- z jakiego materiału zostały zrobione?
- czy 10 i 11 to białe kocyki z naszytymi kocimi aplikacjami, czy są to zawieszki w kształcie kota położone na białym?
---
fajne one są
---
:smokin:

- kocyk to co jest kolorowe, a białe - to tło dla nich.
- zrobione jako zero waste - z polaru
- 10 to kotek z materiału do powieszenia (może być na choince) nie jest sztywny, 11 to kotek z filcu na filcu (do powieszenia). Te są już gotowe. Jeśli ktoś by chciał w innych kolorach - to proszę o info jakie preferencje - zobaczę co mam i się jakoś dogadamy.
- wymiary:
kocyk 1 - 70x50
kocyk 2 - 50 x 80
kocyk 3 - 77 x 59
kocyk 4 - 66 x 48
kocyk 5 - 45 x 70
kocyk 6 - 57 x 54
kocyk 7 - 50 x 67
kocyk 8 - 50 x45
kocyk 9 - 70 x 50
kocyk 12 - 65 x 45
kocyk 13 - 73 x 47
kocyk 14 - 45 x 72
kocyk 15 - 73 x 48
kocyk 16 - 76 x 76
kocyk 17 - 65 x 58
kocyk 18 - 65 x 60
kocyk 20 - 69 x 48
kocyk 20 - 53 x 60
kocyk 21 - 72 x 56
kocyk 22 - 54 x 60
kocyk 23 - 64 x 52
kocyk 24 - 72 x 74
kocyk 25 - 48 x 80
kocyk 26 - 72 x 72

Na kocyk mogę doszyć głowę kota. Tak jak to jest np na kocyku 24 (lub odpruć).
Ostatnio edytowano Czw lis 19, 2020 19:04 przez gusiek1, łącznie edytowano 1 raz

gusiek1

 
Posty: 1488
Od: Nie sie 28, 2016 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post » Czw lis 19, 2020 19:01 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Tundra pisze:Na wątku jestem bardzo cichą podczytywaczką :oops: ale za to mogę być pierwszą klientką :D Kocyk numer 23 poproszę :D


:1luvu:
poproszę o adres na pw

gusiek1

 
Posty: 1488
Od: Nie sie 28, 2016 14:24
Lokalizacja: Warszawa

Post » Czw lis 19, 2020 19:11 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Super te kocyki, ale mnie wpadly w oko zawieszki. Jaka jest ich cena, bo nigdzie nie doczytałam? :)

SabaS

 
Posty: 3233
Od: Śro lis 14, 2018 8:58

Post » Czw lis 19, 2020 23:35 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

Cudne kocyki :1luvu: też jestem od wielu lat baaaardzo cichą podczytywaczką ASK@ Waszych kocio-ludzkich radości i smutków :1luvu: i naprawdę podziwiam za całokształt :1luvu:
Wracając do wątku - poproszę kocyk nr 25 :D jeżeli można doszyć głowę kota :201494 byłoby super! Chętnie odbiorę w Wawie, może być " zbiorczo" w terminie późniejszym

amadablam

 
Posty: 11
Od: Nie lut 24, 2013 15:35

Post » Pt lis 20, 2020 4:37 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

SabaS pisze:Super te kocyki, ale mnie wpadly w oko zawieszki. Jaka jest ich cena, bo nigdzie nie doczytałam? :)

Sorki za milczenie. Dziecię kompa wzięło do zdalnej. A komórka nie wpuszczała.
Ceny nie ma bo ja poplątałam je jako kocyki.
Pojęcia nie mam ile. Może piątaka od sztuki? Jeśli drogo to krzyczcie.
Dzięki za zainteresowanie
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

Niepełnosprawny Sorry, zajrzyj, pomóż proszę !
https://zrzutka.pl/e3bewf

Kocyki cudne dla kotecków- zapraszam!

viewtopic.php?f=20&t=206027

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 52274
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 3 >>

Post » Pt lis 20, 2020 4:39 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

amadablam pisze:Cudne kocyki :1luvu: też jestem od wielu lat baaaardzo cichą podczytywaczką ASK@ Waszych kocio-ludzkich radości i smutków :1luvu: i naprawdę podziwiam za całokształt :1luvu:
Wracając do wątku - poproszę kocyk nr 25 :D jeżeli można doszyć głowę kota :201494 byłoby super! Chętnie odbiorę w Wawie, może być " zbiorczo" w terminie późniejszym

Dzień doberek. Miło mi, że się ujawniłas.
Dzięki za ciepłe słowa. Choć podziwiać nie ma za co. :oops:
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

Niepełnosprawny Sorry, zajrzyj, pomóż proszę !
https://zrzutka.pl/e3bewf

Kocyki cudne dla kotecków- zapraszam!

viewtopic.php?f=20&t=206027

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 52274
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 3 >>

Post » Pt lis 20, 2020 5:49 Re: Fajne kocyki na moje kociki !

amadablam pisze:Wracając do wątku - poproszę kocyk nr 25 :D jeżeli można doszyć głowę kota :201494 byłoby super! Chętnie odbiorę w Wawie, może być " zbiorczo" w terminie późniejszym

:1luvu:
W jakim kolorze (pomarańczowy czy ten ciemniejszy) ?
Jeśli podasz na pw namiar do siebie i gdzie mniej więcej mieszkasz to możemy się próbować łapać - gdybym była w okolicy.

gusiek1

 
Posty: 1488
Od: Nie sie 28, 2016 14:24
Lokalizacja: Warszawa

[następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron