KONIEC. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapiidus.

Indywidualne aukcje na kocie potrzeby

Moderator: Moderatorzy

Post » Pon kwi 15, 2019 12:12 KONIEC. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapiidus.

Witam na bazarku.

Zapraszam do zakupu wody perfumowanejNicole Schrezinger 30ml, wody toaletowej Ted Lapidus Black Soul Imperial 100ml oraz wody toaletowej Givenchy Amarige edt 50ml a także La perla collection tuberose edp 100ml.Zysk z bazarku przeznaczę na bieżące potrzeby kociego stada. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący.


Wątek:

viewtopic.php?f=1&t=181383&start=1350


Nicole Scherzinger Chosen Woda perfumowana 30 ml
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: pomarańcza, brzoskwinia, zielone jabłko i gruszka.
Nuty serca: jaśmin i karmel
Buty bazy: paczula, wanilia i piżmo
ObrazekObrazek
Woda nowa- folia delikatnie otwarta od dołu w celu sprawdzenia zapachu-psiknięcie testowe.
Cena w Opcji Kup Teraz 65zł, plus koszt wysyłki.
Nowa cena. W opcji Kup Teraz 55zł, plus koszt wysyłki.
Przecena 50 zł plus koszt wysyłki 15 zł

Nowa cena 40 zł

Sprzedana.Kupiła :1luvu: alicat :1luvu:

Givenchy Amarige edt 50ml
Głowafiołek, brzoskwinia, neroli, kwiat pomarańczy, śliwka, brazylijski palisander, aromat mandarynkowo-pomarańczowy
Serce czarna porzeczka, jaśmin, ylang-ylang, róża, goździk, orchidea, kasja, mimoza, czerwone jagody, tuberoza, robinia akacjowa, gardenia
Baza cedr, ambra, drzewo sandałowe, fasola tonka, wanilia, piżmo, nuty drzewne
ObrazekObrazek
Ubytek widoczny na zdjęciu, bez kartonika. Świeżutka, oryginalna z kodem seryjnym
Cena w Opcji Kup Teraz 130zł, plus koszt wysyłki.
Przecena 120 zł plus koszt wysyłki 15 zł

Nowa cena 110 zł

Sprzedana.Kupiła :1luvu: asiek o :1luvu:


Ted Lapidus Black Soul Imperial 100ml EDT
Nuty zapachowe:
Głowa kawa, cytrusy
Serce przyprawy, mięta
Baza
ambra, skóra, nuty drzewne
Obrazek ObrazekObrazek
Ubytek to kilka psiknięć testowych. Bez kartonika.
Cena w Opcji Kup Teraz 120zł, plus koszt wysyłki.
Przecena 110 zł plus koszt wysyłki 15 zł

Nowa cena 100 zł
Sprzedana. Kupiła :1luvu: aga66 :1luvu:


LA PERLA COLLECTION TUBEROSE edp 100ml Unikat
Głowa jaśmin, tangerynka, kwiat pomarańczy
Serce heliotrop, salicylan pentylu, tuberoza
Baza cedr, fasola tonka, kaszmir
Obrazek Obrazek
Nowa. Ubytek kilka psiknięć testowych.Bez kartonika.
Cena w Opcji Kup Teraz 120 zł, plus koszt wysyłki.

Nowa cena 110 zł

Sprzedana.Kupiła :1luvu: nfd :1luvu:
Ostatnio edytowano Śro kwi 24, 2019 22:56 przez iza71koty, łącznie edytowano 11 razy

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Pon kwi 15, 2019 17:18 Re: Nicole Scherzinger Chosen Woda perfumowana 30 ml

Zapraszam.Miły gratis w prezencie. :wink:

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Wto kwi 16, 2019 7:25 Re: Nicole Scherzinger Chosen Woda perfumowana 30 ml

Opuszczam o dyszkę.Zapraszam.

Polecam.Okazyjna cena.Miły gratisik w prezencie. :wink: :201461

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Wto kwi 16, 2019 16:45 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

:1luvu: Zapraszam.

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Wto kwi 16, 2019 18:07 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Takie fajne wody, Gdyby nie to, że u mnie juz mała Sephora w domu to brałabym.

aga66

 
Posty: 2863
Od: Nie mar 05, 2017 18:46

Post » Śro kwi 17, 2019 0:18 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

aga66 pisze:Takie fajne wody, Gdyby nie to, że u mnie juz mała Sephora w domu to brałabym.



Oj Aguś :D Ty to już się u mnie zakupiłaś :1luvu: chyba po kokardki. :roll: :oops:

Przeceniam :D - bo grosik będzie potrzebny. :roll: :oops:
Zapraszam i polecam. :201461


Do każdego zakupu gratisik w prezencie. :wink:

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Śro kwi 17, 2019 9:57 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Zapraszam Kochani.Dla kotków pieniążek na Święta :201461 - dla Was trochę radości z zapachu. :D


Piękny klasyk Amarige nadal do kupienia.Ted Lapidus ma bardzo dobre noty męskie.Mocny, trwały, intensywny.

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Śro kwi 17, 2019 13:02 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Który z nich jest najbardziej orzeźwiajacy? Nie lubię zbyt słodkich tonów

asiek o

Avatar użytkownika
 
Posty: 1003
Od: Śro maja 26, 2010 15:14

Post » Śro kwi 17, 2019 14:17 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

asiek o pisze:Który z nich jest najbardziej orzeźwiajacy? Nie lubię zbyt słodkich tonów


Rozumiem że pytasz o damskie perfumy.Na pewno numer 1 jest inną klasą zapachu niż 2.Jeśli znasz zapachy Jesica Parker to bardziej w tym kierunku.Średnia półka.Dwójeczka to klasyk o dużej projekcji.Ten z całą pewnością mocno orzeżwia, ba! mi wierci przez chwilę dziurę w nosdrzach- ale to jest spowodowane mocną gardenią.

Na pewno nie jest to zapach słodki landrynkowy czy coś z tych rzeczy ale prawdziwy ceniony klasyk.Dla niektórych może się okazać nieco migrogenny.

Dołożyłam jeszcze jeden zapach na tuberozie.Również klasyk firmy Perle.100 ml.Podobny do dwójeczki super projekcja tylko bardziej stonowany w kierunku kaszmiru.

Tak że pomyśl na spokojnie. :D

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Śro kwi 17, 2019 16:20 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Zapraszam.Polecam.

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Śro kwi 17, 2019 20:28 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Kochani każdy zakup to dodatkowo gratisik.Też pachnący. :ok: Zapraszam. :D

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Czw kwi 18, 2019 9:08 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Nikt? :roll: :(Oj kiepsko mi idzie. :oops:

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Czw kwi 18, 2019 9:14 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Kochani opuszczam o dyszkę jak leci ale więcej juz nie mogę.Serio.

Zapraszam.

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Post » Czw kwi 18, 2019 9:21 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

Poproszę Nicole Scherzinger Chosen Woda perfumowana 30 ml

alicat

 
Posty: 667
Od: Pt maja 04, 2012 18:18

Post » Czw kwi 18, 2019 13:33 Re: Perfumy. Givenchy Amarige, Nicole Scherzinger, Ted Lapid

alicat pisze:Poproszę Nicole Scherzinger Chosen Woda perfumowana 30 ml


Ojej :1luvu: alicat :1luvu:

Dziękuję ślicznie. :201494

iza71koty

 
Posty: 24331
Od: Sob sie 30, 2008 17:27
Lokalizacja: Szczecin

[następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości