dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

Indywidualne aukcje na kocie potrzeby

Moderator: Moderatorzy

Post » Pt mar 13, 2020 8:00 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

kocka pisze:w weekend jeszcze bede chciala wystawic troche ubran , to dajcie znac czy czekacie czy wysylac :ok:

hmmm a jakie rozmiary? :) jak coś to mogę poczekać z wysyłką, tylko nr konta proszę, to zapłaciłabym za to co kupione :)

SabaS

 
Posty: 1754
Od: Śro lis 14, 2018 8:58

Post » Pt mar 13, 2020 8:08 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

Przeważnie 38 ,40 pojedyncze 36 i 42

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4435
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Pt mar 13, 2020 9:15 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

Poczekam żeby pooglądać.

Koki-99

Avatar użytkownika
 
Posty: 6412
Od: Pt mar 23, 2007 13:48
Lokalizacja: Grzędzin

Post » Wto mar 17, 2020 9:37 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

Co z dokładką? Wysłałam na razie kasę za kulki.

Koki-99

Avatar użytkownika
 
Posty: 6412
Od: Pt mar 23, 2007 13:48
Lokalizacja: Grzędzin

Post » Wto mar 17, 2020 11:33 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

juz , juz ,jakos teraz choc nie chodze do pracy ale duzo rzeczy do ogarniecia , w kazdym razie postaram sie jak najszybciej powstawiac ciuchy , dziekuje tym ktorzy wyslali pieniadze mimo ze paczki sa z opoznieniem ,
MOGE WYSLAC PACZKOMATEM!!!! jak tylko ktos bedzie mial zyczenie :D

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4435
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Śro mar 25, 2020 23:16 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

dzis zrobilam przelew na konto Anna61 z tego bazarku 135 zł a lacznie 225 zł , dzieki Wam :piwa: :1luvu:

kocka

Avatar użytkownika
 
Posty: 4435
Od: Pt lut 27, 2015 22:02
Lokalizacja: Łódź

Post » Czw mar 26, 2020 15:21 Re: dla Cyganka na drugą operację KONIEC DZISIAJ

kocka pisze:dzis zrobilam przelew na konto Anna61 z tego bazarku 135 zł a lacznie 225 zł , dzieki Wam :piwa: :1luvu:

Pieniążki dla Cyganka na opłacenie faktury za operację już mam na koncie, bardzo dziękujemy Wszystkim za pomoc dla pieska.

Obrazek
Obrazek Obrazek

Kłamstwo jest jedyną ucieczką słabych. Stendhal
Wątek Łopatą i do piachu ku przestrodze o zaufaniu i podłości ludzkiej bez granic, ale i szczęśliwym zakończeniu :) :) :)
http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1& ... &start=960

Anna61

 
Posty: 38203
Od: Nie lis 25, 2007 20:27
Lokalizacja: Pabianice

[poprzednia]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ametyst55, Nul i 8 gości