Wystawy

Forum Felis Polonia

Moderatorzy: DoBo, Moderatorzy

Post » Wto mar 22, 2011 23:10 Wystawy

Witam wszystkich.
Jestem nowicjuszem wśród was ale mam nadzieję,że jako osoby o dużo większej wiedzy ode mnie poradzicie i pomożecie:)
Mam dwie kotki, jednego cudownego dachowca a drugi to MCO. Jest jeszcze młoda ale chciałabym móc się nią kiedyś pochwalić na wystawie :)
I tu pojawia się cała masa pytań ale na początek ją przedstawię: Dakota MCO

Obrazek

Dla mnie jest najpiękniejsza na świecie ale czy miała by szanse wśród innych pięknych kocurków i kotek?

W jakiem wieku można kociaki wystawiać? Od czego zacząć? Dodam, że mam tylko rodowód, żadnego czipa, nic nie rejestrowałam, bo nie wiem gdzie.
Obrazek

http://adena.net.pl/
NAJTAŃSZE BIURO RACHUNKOWE W POLSCE
ZDALNA WSPÓŁPRACA
ZADZWOŃ !!! SPRAWDŹ CENĘ DLA SWOJEJ FIRMY

Tola

 
Posty: 484
Od: Pt lis 24, 2006 16:00
Lokalizacja: Kielce

Post » Wto mar 22, 2011 23:26 Re: Wystawy

Kociaki muszą mieć skończone 3 m-ce.
Dowiedz się, czy kicia nie ma chipa - powinna być zachipowana już u hodowcy, to normalna praktyka.
Kocicę musisz zarejestrować w "Kocim Klubie", ten wybierasz sama. Ja wybrałam ten z mojego regionu, musisz popatrzeć jakie są u Ciebie.
Kocinka na wystawę musi mieć obcięte pazurki, być zaszczepiona na pp i wściekliznę (wściek obowiązuje przy kotach starszych niż pół roku)
Oczywiście, musi być zdrowa i dobrze by było, gdyby nie bała się ludzi i nie fuczała na wszystko dookoła.

Poza tym zaopatrzyć się w duuużą dawkę dobrej energii, wystrój do klatki, czasem krzesełko.
Generalnie atmosfera jak nigdzie indziej - WSPANIAŁA.
03.07.2010 ['] Prezes. Kocham Cię.
26.11.2020 ['] Murziłka
12.05.2022 ['] Tiger
22.03.2024 ['] NW SP Dongalas Glitne DSM


Dom bez kota jest jak człowiek bez duszy... Nie ma w nim życia.

Prawdziwa miłość nie potrzebuje słów. Albo milczy. Albo MRUCZY!

wistra

 
Posty: 9372
Od: Nie paź 08, 2006 17:11
Lokalizacja: Kraków

Post » Śro mar 23, 2011 6:50 Re: Wystawy