BŁAGAM, POMÓŻCIE!!!

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Śro lip 04, 2007 14:37 BŁAGAM, POMÓŻCIE!!!

Kochani!

Pierwszy raz piszę na forum.miau.pl w sprawie prośby o adopcję Kotków. Nie mam więc doświadczenia... Sprawy potoczyły się jednak tak, że jestem zmuszona zwrócić się do Was po pomoc.

22-ego maja znalazłam w swojej szafie trzy czarne Maluszki, jeszcze ślepe. Okazało się, że nasza "werandowa" Mietka, która, jak się domyślaliśmy, była w ciąży, urodziła i przyniosła nam swoje pociechy pod opiekę.

Od tych kilku tygodni rosną sobie u nas w kocim domku. Na początku karmiła je Mietka, teraz jedzą już stały pokarm. Pomimo tego, że karmię je, to codziennie znajduję na werandzie i w ogrodzie resztki ptaków i szczurów, ale to raczej normalne. Maluszki są tak pocieszne, takie słodkie...

Zamierzałam za kilka dni umieścić na Kociarni ogłoszenie... Nie spieszyłam się z tym, jednak teraz... Stało się coś strasznego! Przed chwilą wyszłam do Kotków z jedzonkiem. Kiedy zabrały się za wcinanie, usłyszałam ciche popiskiwanie za domem. Pomyślałam, że to Mietka, ale coś mi nie pasowało. Zajrzałam w miejsce, z którego dochodziły te odgłosy. To, co zobaczyłam, o mało nie zwaliło mnie z nóg... Za płotem, na kawałku klepiska, w miejscu, z którego nie ma wyjścia, siedzą dwa, około dwumiesięczne, czarne Kociaki. Są przemoczone, brudne, osłabione i całe oczy mają zalepione ropą :'( Wszędzie wokół leżą pióra i szczątki ptaków. To wygląda jak w najstraszniejszym koszmarze!

Nie umiem tam wejść, ale wiem, że coś muszę z tym zrobić. Niedługo przyjedzie mój Narzeczony i spróbujemy je stamtąd wyciągnąć. Trzeba im pomóc! Tylko czyje one są? Mietki? Jakiejś dzikiej kotki? A co, jeśli je wezmę z tego miejsca i później ich matka nie będzie umiała ich znaleźć? Rety... Cała jestem roztrzęsiona.