OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Czw lip 30, 2020 10:25 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

To pójdziemy za ciosem wieści dobrych.

Do domu poszła nasza Agrafka.
Jak wiadomo Kotka konkretna w wyglądzie i charakterze. Bardzo kontaktowa.
Ma dwoje Dużych. Dziewczynkę, z którą jest bardzo zaprzyjaźniona. Co mnie zaskoczyło bardzo. Jest do małej uważna, cierpliwa. W ogóle okazała sie byc wielkim pieszczochem.
Ma też koleżankę kocią, Lindę.
Cały dom dla siebie. I zabezpieczone okna.
Teraz ma na imię Funia od Agrafuni.

Dokocenie nie przebiegało fajnie. Czynniki ludzkie głównie miały swój w tym udział. Koty za szybko zostały połączone. Sytuacja zdaje się być opanowana ale i tak o kciuki proszę. :ok:

mimbla64 dziękuję za wizytę pa :1luvu:

Bądź szczęśliwa dzieciaku :1luvu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 51491
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 14 >>

Post » Czw lip 30, 2020 10:29 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

A myślałam właśnie dzisiaj o Agrafce. Fajne wieści. :ok:
Obrazek

mimbla64

Avatar użytkownika
 
Posty: 11189
Od: Pon lis 12, 2007 9:29
Lokalizacja: Warszawa Wola

Post » Czw lip 30, 2020 10:56 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Fajnie!!!
:ok: :ok: :ok:
ObrazekObrazek
"Nigdy nie wiemy, kiedy widzimy kogoś PO RAZ OSTATNI..."
"Kiedy się kogoś kocha to ten drugi ktoś nigdy nie znika"
Moja Rodzina w Niebie:Tata(*),Mika(*),Mama(*),DeeDee(*)..Nie wierzę...

Marzenia11

 
Posty: 31171
Od: Sob lut 28, 2009 21:24

Post » Czw lip 30, 2020 11:09 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

ASK@ pisze:Obrazek

:1luvu: :1luvu: :1luvu: :1luvu: :mrgreen: :mrgreen: :ok: :ok: :ok: :ok:
Dobro raz dane, wraca z podwójną siłą.
Kacperku[*]przepraszam Cię za to, co musiałam Ci dziś zrobić. Dziękuję Ci za 16,5 roku bycia razem.
05-1995-27-12-2011.:( :(
Rysio-16-02-2013 [*] :( :( Przecinak-Synuś-13-12-2016[*] :( :(
ObrazekObrazek

Hieny na pokład.
Dążymy do szczęścia, nie zadeptując trawników innym.

meg11

 
Posty: 10372
Od: Wto sty 11, 2011 15:22
Lokalizacja: Radom

Post » Czw lip 30, 2020 11:48 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Typowa pozycja Funieczki. Brzuchol w górze!
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 51491
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 14 >>

Post » Czw lip 30, 2020 12:27 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Za przyjaźń dziewczynek :ok: :ok: :ok:

Arcana

 
Posty: 5613
Od: Nie lip 17, 2005 13:59
Lokalizacja: Warszawa


Adopcje: 3 >>

Post » Czw lip 30, 2020 13:47 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Za dziewczynki :ok: :ok: :ok: :ok:
Obrazek
Maciuś 05.2012 - 15.07.2016 ['] - żegnaj Promyczku
Filemon 07.2011 - 14.03.2020 ['] - żegnaj Przyjacielu wszystkich tymczasów i rezydentów
Mała Matylda (FeLV +) odeszła za tęczowy most ['] - viewtopic.php?f=13&t=186630
Misz-masz- TOTALNA WYPRZEDAŻ 50% taniej !!!- viewtopic.php?f=27&t=193838

ametyst55

 
Posty: 19571
Od: Pon sie 16, 2010 14:04
Lokalizacja: niedaleko Kraków

Post » Czw lip 30, 2020 14:41 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Funia :1luvu: ślicznie :ok:
Za przyjaźń koteczek :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Obrazek Kot. Nie dla idiotów!

Gretta

Avatar użytkownika
 
Posty: 28984
Od: Wto lip 18, 2006 12:53
Lokalizacja: "wesołe miasteczko" ;-(

Post » Czw lip 30, 2020 21:13 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

No to za dobre wiesci, oby jak najwiecej :)

FuterNiemyty

 
Posty: 813
Od: Pt gru 01, 2017 11:58

Post » Czw lip 30, 2020 22:45 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Dobrego!
Obrazek
Obrazek

MalgWroclaw

Avatar użytkownika
 
Posty: 43861
Od: Czw paź 15, 2009 17:39
Lokalizacja: Wrocław, stolica Śląska :)

Post » Czw lip 30, 2020 23:34 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

kciuki za dziewczyny!
Asiu, a Ulis jak sie czuje?

she's a witch

Avatar użytkownika
 
Posty: 159
Od: Wto paź 03, 2017 19:08

Post » Pt lip 31, 2020 6:31 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Bardzo się cieszę z adopcji Agrafki :201440 ,chyba też sporawo szukała domku? Przynajmniej mnie się przeplatała i wyskakiwała w portalach jak ogłaszałam swoje i tak sobie zapamiętałam. Razem z Abnegatem,który królował wszędzie.
Ile jeszcze Twoich "starych", zasiedziałych szuka domków?

Super,że tak sporo posżło.Genialne. Ja jestem szczęśliwa absolutnie.
Pandemia ewidentnie ma swoje plusy :twisted:
Ponad 30 głodnych kotów w Trzebiatowie i jeden ponad 80-letni staruszek karmiciel. Pomóż je nakarmić https://zrzutka.pl/w9grmw

tabo10

 
Posty: 6944
Od: Nie lip 31, 2011 14:24

Post » Pt lip 31, 2020 6:42 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Dobrego dnia wszystkim. W zdrowiu!
Obrazek
Obrazek

MalgWroclaw

Avatar użytkownika
 
Posty: 43861
Od: Czw paź 15, 2009 17:39
Lokalizacja: Wrocław, stolica Śląska :)

Post » Pt lip 31, 2020 20:37 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

Świetne wiadomości! Oby dziewczynki się dogadały!
Karzeł, który siedzi w człowieku, potrafił sklecić róże bez zapachu i trzęsące się pinczery, ale musiał pogodzić się z chłodną odmową, jaką dały mu koty i lilie.
Eugen Skasa-Weiss

kwiryna

Avatar użytkownika
 
Posty: 3779
Od: Sob lip 23, 2016 9:36
Lokalizacja: Warszawa mokotów

Post » Sob sie 01, 2020 6:06 Re: OTW21- mamy oczko ;)... jeszcze trwamy !

she's a witch pisze:...
Asiu, a Ulis jak sie czuje?


Ulisiek w kadrze mimbli64
mimbla64 pisze:...
Chciałam jeszcze pokazać Ulisia, jaki dorodny kocurek.
W obiektywie (takim o stałej ogniskowej) mi się nie mieści jak widać.

Obrazek


Mały bardzo zmężniał. Zrobił się z niego kawał kota. Mordziasty, z szerokim aborygeńskim nochalkiem, postawnym ciałkiem i pumiastym ogonem. Już mu nie jestem potrzebna. Czasem uwali się na mnie "po staremu". Wtedy zaczynam być podejrzliwa czy aby nic się z nim nie dzieje. Od kilku miechów nie bierze sterydu. Bardzo źle znosił zastrzyki. Jednak co kilka tygodni ma kłopoty z "zaziębieniem". Z godziny na godzinę pojawia mu się wydzielina z nosa. Gęsta i duża. Fluk odkichany aż klei się do ścian. Musi dostać wtedy antybiotyk. Wystarczy 5 dawek Unidoxu by wszystko przeszło. Nie przeszkadza mu to mieć apetytu. Jego drugą naturą jest żebranie. I to głośne. Bo głód aż wyłazi z niego. Przestałam go cichcem dokarmiać bo i tak od Janusza wyżebrze dokładkę. Na jego widok drze ryja . Wdzięczy się, omiata ogonem, w oczy zerka... i dostaje co zamierzał. Do tego robi coś czego ja nie znoszę. Musi, po prostu MSI ryja włożyć w każdą nie swoją miskę. W otwieraną puszkę. W naszykowany pojemnik dla wszystkich przed rozdziałem. Wie ,że tego nie znoszę ale to silniejsze od niego. Pilnuje mnie jednym okiem a drugim inne dania. Gdy tylko spuszczę go ze smyczki wzrokowej od razu morda chapie nie swoje. Widać to po jego sylwetce to jego chapanie. Liczne dokładki i kradziejstwa weszły w boczki. Jest królem blatów kuchennych i najważniejszym degustatorem garów.
Jest wesoły i ruchliwy. Choć już nie aż tak jak rok temu. Widać, że wydoroślał. Wszelkie zabawki są dla niego rewelką. Nie da rady z innym kotem się zabawiać, utulić... bez jego udziału.
Ulisiek jest wyjątkowo komunikatywny. Każdego przywita. Niczego się nie boi. Uwielbia gdy mu się poświęca uwagę. Jest postawny, gładki i błyszczący. Kocham go bardzo. Bardzo też się boję o niego. Musimy zrobić badania kontrolne. Ale na spokojnie to zrobimy. Gdy nasza wetka wróci z urlopu. I skończy się jazda z obcymi kotami w domu. Pojawienie się Teosia Kolonisty bardzo spokój kotów zaburzyło. Niby nawykłe są do zmian ale jego jakoś nie fajnie przyjęły. Teosiek to spokojny kot o gabarytach giganta. Ma coś w sobie co Ulisia i Rudolfa denerwuje.
Gdy jego pani wróci ze szpitala ruszymy na kujki i głodówki.
Obrazek
Dla naszych Słoneczek [*] Kochamy i tęsknimy.

ASK@

Avatar użytkownika
 
Posty: 51491
Od: Czw gru 04, 2008 12:45
Lokalizacja: Otwock


Adopcje: 14 >>

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: alicjab, joanar, muza_51 i 32 gości