Koty działkowe -złotooka Otelka szuka domu! Zniku zaginął :(

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Pt sty 12, 2018 15:57 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

ja tam czekam na przemyślenia w dużych głowach
Obrazek
ObrazekObrazek

MalgWroclaw

Avatar użytkownika
 
Posty: 39841
Od: Czw paź 15, 2009 17:39
Lokalizacja: Wrocław, stolica Śląska :)

Post » Sob sty 13, 2018 13:28 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Idzie ku lepszemu - Tirka juz je i zaczyna wychodzic do ręki spod łóżka :dance:
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

Post » Sob sty 13, 2018 13:52 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Ogromne uffff i kciuki nadal
ObrazekObrazek

czarno-czarni

Avatar użytkownika
 
Posty: 39977
Od: Pon lip 21, 2008 12:35
Lokalizacja: fizycznie - miasto na K. Ale tylko fizycznie.

Post » Sob sty 13, 2018 16:40 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Avian pisze:Idzie ku lepszemu - Tirka juz je i zaczyna wychodzic do ręki spod łóżka :dance:


:D :dance: :dance2:

miltonia

 
Posty: 1069
Od: Wto maja 08, 2007 18:29
Lokalizacja: Gdynia

Post » Sob sty 13, 2018 16:46 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Tirka mądra dziewczynka
Obrazek
ObrazekObrazek

MalgWroclaw

Avatar użytkownika
 
Posty: 39841
Od: Czw paź 15, 2009 17:39
Lokalizacja: Wrocław, stolica Śląska :)

Post » Wto sty 16, 2018 11:16 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Ostatnie niusy z niedzieli - Tirka na parapecie oglądała swiat za oknem 8)
Poza tym dostałam filmiki, na których widać jak wcina i jak się podstawia pod rękę opiekuna :D Na razie jedna osoba zaakceptowana, czekam na dalsze dobre wieści 8)

Znikot dzisiaj jedzie oddac trochę krwi kontrolnie - zobaczymy, jak zadziałały kroplówki. Przy okazji sprawdzę T4, bo to nie jest normalne, zeby kot miał takie ADHD :lol:

Tak sie bawimy :
https://youtu.be/x0cRKJ7FIhU
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

Post » Wto sty 16, 2018 11:22 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

bardzo za Tirkę kciuki trzymam, ona czasu potrzebuje a Znikot pięknie odkrywa stracone dzieciństwo :)
ObrazekObrazek

czarno-czarni

Avatar użytkownika
 
Posty: 39977
Od: Pon lip 21, 2008 12:35
Lokalizacja: fizycznie - miasto na K. Ale tylko fizycznie.

Post » Śro sty 17, 2018 15:12 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Kilka fotek Znikusia :201461

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

Post » Śro sty 17, 2018 15:59 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Avian pisze:Idzie ku lepszemu - Tirka juz je i zaczyna wychodzic do ręki spod łóżka :dance:


Przeoczyłam ten post.
Bardzo się cieszę i dalej kciuki. :ok:
Obrazek

mimbla64

Avatar użytkownika
 
Posty: 9763
Od: Pon lis 12, 2007 9:29
Lokalizacja: Warszawa Wola

Post » Pt sty 19, 2018 10:21 Re: Beznadziejna sprawa ... Piękna i Bestia chcą domu!

Znikotek po badaniach kontrolnych - niestety niewiele się wyniki zmieniły (mocznik od dwóch miesiecy na tym samym poziomie 170, kreatynina 2,5). Tarczyca ok, więc jego adhd nie wynika z jej nadczynności - chyba po prostu Zniku chce nadrobic te lata spędzone w ukryciu. Teraz wydaje sie, że sensem życia jest dla niego zabawa i wchodzenie na głowę człowiekowi.

Na szczęście nie widać po nim żadnych oznak gorszego samopoczucia związanego z jakimiś problemami z nerkami. Wiem jednak, ze kot, który musi mieć nerki pod stałą kontrolą i który musi być w zwiazku z tym traktowany jak kot specjalnej troski, nie ma szans na dom stały.
Potrzebny dla niego dom tymczasowy, gdzie nie ma zbyt wielu kotów. Dom, który ma doświadczenie z kotami i który nie wystraszy się kota skaczącego znienacka na plecy i obejmującego za szyję łapkami. Będę go leczyć na mój koszt, będę kupować żarcie, ale niestety nie mam gdzie go ulokować. On w garażu dostaje na głowę :roll:

A Znikotek tymczasem znarkotyzowany ma te wszystkie rozterki w tyle ;)
https://youtu.be/SbdrPIdyjlY
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

Post » Sob sty 20, 2018 0:41 Re: Beznadziejna sprawa ... zwykły Kotek-Znikotek - choć DT

Cudowny kot:) Nawet mój 8-miesięczny tymczas tak nie szaleje z zabawkami, jak Znikotek. Czy w związku z takimi wynikami nerkowymi, Znikotek jest na karmie dla nerkowców? Trzymam kciuki za domek dla niego! :ok: :kotek:
Kocham moje 8 łapek w domu:)
"Im bar­dziej poz­naję ludzi, tym bar­dziej kocham zwierzęta" /George Bernard Shaw/

stokrotka1

Avatar użytkownika
 
Posty: 65
Od: Czw paź 06, 2011 22:09
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post » Sob sty 20, 2018 11:35 Re: Beznadziejna sprawa ... zwykły Kotek-Znikotek - choć DT

Zniku od samego początku u mnie jest na dobrej mokrej karmie i mięsie. Teraz kupiłam mu zapas Animondy nerkowej (mokrej) i tym go teraz karmie (plus nadal raz dziennie mieso).

Od wczoraj dostaje Pronefrę i nadal Benakor.
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

Post » Pon sty 22, 2018 11:30 Re: Beznadziejna sprawa ... zwykły Kotek-Znikotek - choć DT

Tirka się ogarnęła już całkowicie, wiec możemy powoli swiętować, ze ma dom. Bawi się jak szalona - domek stwierdził, że musi kupić hurtowo zabawek, bo te co ma rozbroiła w kilka dni :lol:

Znikotek też potrzebuje zabawek w hurtowych ilościach - ale on wymaga innego rodzaju zabaw. To wielbiciel zabawek edukacyjnych. Wszelkie labirynty, zabawki na baterie itp to jest to co kotki-znikotki lubią najbardziej :kotek:
W weekend wpadła ciocia Catherine i wybawiła kota za wszystkie czasy :lol: Padł w końcu z językiem na wierzchu :ryk:

Kolejne fotki na zachętę! (bardziej statyczne ;) )
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

Post » Pon sty 22, 2018 11:38 Re: Beznadziejna sprawa ... zwykły Kotek-Znikotek - choć DT

Super wieści o Tirce. :D
Znikotek przystojniak, jak wszystkie czarne u Ciebie.
Obrazek

mimbla64

Avatar użytkownika
 
Posty: 9763
Od: Pon lis 12, 2007 9:29
Lokalizacja: Warszawa Wola

Post » Pon sty 22, 2018 11:45 Re: Beznadziejna sprawa ... zwykły Kotek-Znikotek - choć DT

Znikot ma nieziemskie, ekspresyjne, zawsze szeroko otwarte oczyska :1luvu:
I uszy w pozycji "na owczarka" :lol:
Obrazek

Avian

Avatar użytkownika
 
Posty: 26211
Od: Śro lip 05, 2006 13:15
Lokalizacja: Poznań / Luboń

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości