Adopcja sfinksa - pomóżcie!

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Nie lut 23, 2014 23:04 Adopcja sfinksa - pomóżcie!

Dobry wieczór.
Poszukuję kotka sfinksa do adopcji. Wiem, że czasem trafia się taka sytuacją, że kot jest wycofany z hodowli i poszukuje domku. Mam nadzieję, że uda mi się trafić na kogoś, kto da pod moją opiekę te cudowne zwierzątko, w związku z tym rozsyłam maila gdzie tylko się da. Jestem studentem i niestety nie stać mnie aktualnie na wydatek rzędu 2-3 tysięcy, a tak potrzebuję kochającego towarzysza w domu, że muszę sięgać po takie rozwiązania - chociaż brakuje mi nadziei na pozytywną odpowiedź. Oczywiście jestem w stanie zapewnić kotku świetne warunki, cudownych właścicieli (mnie i moją przyszłą niedoszłą narzeczoną ;)) i wszystko co najlepsze. Dlaczego akurat sfinks? A to dlatego, że to koty, które widocznie nie wydzielają tak mocnych alergenów, które by na mnie działały, mimo mojej mocnej dolegliwości. Spędziłem 1,5h w zamkniętym pomieszczeniu z 10 sfinksami, w jeden z gdyńskich hodowli i wszystko było w jak najlepszym porządku. Swoją drogą to tak piękne i wyjątkowe koty, w każdym aspekcie - wyglądzie, charakterze, zachowaniu, że zakochałem się od pierwszego momentu kiedy je ujrzałem. Doświadczenia z kotami mam średnie, ale moimi towarzyszami od dziecka były psy, więc wiem doskonale jak opiekować się zwierzakami. Ponad to moja dziewczyna w swoim rodzinnym domu posiada dwa kotki, więc wie o nich wszystko.
Pozdrawiam serdecznie i z cichą nadzieją liczę na pozytywną odpowiedź.

kowaleski

Od: Nie lut 23, 2014 10:31

Post » Nie lut 23, 2014 23:22 Re: Adopcja sfinksa - pomóżcie!

Warto umieść tutaj to ogłoszenie viewforum.php?f=10

Poza tym możesz podzwonić po hodowcach, często mają do adopcji takie koty tyle, że się z tym nie afiszują.

viewtopic.php?f=10&t=156449 - tu masz kota do adopcji.