PILNIE POTRZEBNA POMOC

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Sob gru 17, 2011 17:51 PILNIE POTRZEBNA POMOC

Przede wszystkim, witam wszystkim bardzo ciepło i jednocześnie przykro mi, że swoją aktywność na forum zaczynam od tak przykrego tematu.

Otóż od środy mam pod opieką kotka, najprawdopodobniej kocura, bardzo młodego (wiek około 4 miesięcy), który przez swoich właścicieli został skazany na śmierć, dowiedziałam się o tym od mojej mamy. Nie mogłam zostawić tego tak sobie, więc zaproponowałam żeby kota dali mi, a ja się nim zajmę. Problem w tym, że jestem już właścicielką psa (labradora) i drugiego kota (którego wzięłam z DT). Jestem też studentką i nie radzę sobie w tej sytuacji finansowo (rodzice nie utrzymują mnie, muszę radzić sobie sama, a jestem na studiach dziennych), przyjęłam tego kota, aby uratować mu życie, ale potrzebuję pomocy w zapewnieniu choć podstawowych szczepień i odrobaczeń. Nie mam na to pieniędzy, ponieważ mój ukochany pies chorował i ostatnie pieniądze wydałam na ratowanie go (poważne zatrucie, trutką na szczury). Jeżeli nie będę mogła zapewnić mu tych rzeczy, będę zmuszona oddać kota do PALUCHA, a przecież każdy z was wie, jaka jest sytuacja schronisk.

Proszę więc was wszystkich o pomoc, może to być DT, pokrycie kosztów szczepień i odrobaczeń, cokolwiek, co może uratować tego malucha.

Podaję swój numer telefonu, z chęcią odpowiem na każde dodatkowe pytania.

663 970 869- Natalia

Silatan

Od: Sob gru 17, 2011 17:36

Post » Sob gru 17, 2011 17:59 Re: PILNIE POTRZEBNA POMOC

Wystaw bazarek.
Porozmawiaj z wetem o odroczeniu płatności, rozłożeniu na raty.
Szantaż oddaniem do schronu jest fuj!
Też jestem biedną studentką, nie stać mnie na utrzymanie kotów, a nikogo nie szantażuję oddaniem ich do schroniska, na to nie wpadłabym nigdy!
Bo schron dla takiego kociaka to śmierć!!!
najszczesliwsza

Post » Sob gru 17, 2011 18:05 Re: PILNIE POTRZEBNA POMOC

najszczesliwsza pisze:Wystaw bazarek.