Tyduś szuka domu

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Śro wrz 25, 2024 19:41 Tyduś szuka domu

Zacytuję się :

ametyst55 pisze:Dziewczyny domu szuka kocurek chyba norweski, 6 letni, ma na imię Tyduś. Obecni właściciele odkupili go z hodowli za symboliczną kwotę.
Wkrótce właściciele wyjeżdżają za granicę i niestety tam gdzie jadą nie ma warunków na obecność kota. Oddają go oczywiście za darmo.

Obrazek Obrazek Obrazek

Pierwsze to zdjęcie portretowe, jeszcze z hodowli. Podobno Tyduś bywał na wystawach i zdobył nawet jekieś miejsce medalowe.

Wiem , że na miau prawie wszyscy zakoceni , ale może ktoś znajdzie dla pięknoty kawałek podłogi i trochę swojego serducha :wink:

Jak uzyskam wiecej informacji to uzupełnię.

edit:
Kocurek jest syberyjski
Ma papiery ze stowarzyszenia kotów rasowych SKR :roll: nie znam się na tym .
Pytałam obecnych właścicieli o charakter, kot dogaduje się z innymi kotami , jest przytulaśny, lubi towarzystwo człowieka, wymaga stałej pielegnacji sierści, stosunek do psów nieznany.

Na razie chyba będzie u mnie na tymczasie bo osoby zainteresowane się wycofały.
Ostatnio edytowano Wto paź 01, 2024 18:15 przez ametyst55, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Maciuś ['], Kubuś ['], Filemon ['], Pimpuś ['], Maksiu ['], Nikitka ['], Tosia ['], Filip ['], Ina ['], Zoja ['] :( kiedyś się spotkamy
To i owo na dług u weta - viewtopic.php?f=20&t=216152

ametyst55

Od: Pon sie 16, 2010 14:04

Post » Śro wrz 25, 2024 21:57 Re: Tyduś szuka domu

.. jak niepotrzebną rzecz .. biorą, oddają , nie kochają :( , zapewne też nie mają pojęcia jak choć odrobinę zabezpieczyć jego przyszłość :(
Biedny kot :( . Co taki musi przeżyć przez ludzkie kaprysy

ita79

Od: Sob lut 05, 2022 2:08

Post » Śro wrz 25, 2024 22:51 Re: Tyduś szuka domu

ita79 pisze:.. jak niepotrzebną rzecz .. biorą, oddają , nie kochają :( , zapewne też nie mają pojęcia jak choć odrobinę zabezpieczyć jego przyszłość :(