Lukrecja - Kicia od ani_

Koty i kotki do adopcji

Moderatorzy: Estraven, LimLim, Moderatorzy

Post » Wto cze 12, 2018 22:21 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

A mi się wydaje, że to jeszcze do wyprostowania... bo przecież kociak się tego uczy między 8 a 12 tygodniem, a ona właśnie w tym okresie, prawda?

Szalony Kot

 
Posty: 21622
Od: Pt wrz 24, 2010 13:01
Lokalizacja: Warszawa

Post » Wto cze 12, 2018 22:22 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Szalony Kot pisze:A mi się wydaje, że to jeszcze do wyprostowania... bo przecież kociak się tego uczy między 8 a 12 tygodniem, a ona właśnie w tym okresie, prawda?

No więc próbujemy prostować, ale ona jest coś oporna na szkolenie ze strony moich kotów ;-)
Ostatnio edytowano Wto cze 12, 2018 22:24 przez KociaMama44, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Obrazek

KociaMama44

Avatar użytkownika
 
Posty: 2175
Od: Pon paź 12, 2015 19:20

Post » Wto cze 12, 2018 22:24 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Piękność prawdziwa z niej. Twoi rezydenci to leniwce, nie chcą panienki zabawić... :D

ani_

 
Posty: 300
Od: Pt sie 30, 2013 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Post » Wto cze 12, 2018 22:30 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Jak Ty to robisz, że koty Ci pozują do zdjęć? :mrgreen:

ani_

 
Posty: 300
Od: Pt sie 30, 2013 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Post » Wto cze 12, 2018 22:30 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

ani_ pisze:Jak Ty to robisz, że koty Ci pozują do zdjęć? :mrgreen:

Jestem zaklinaczką kotów... :smokin:
Obrazek Obrazek

KociaMama44

Avatar użytkownika
 
Posty: 2175
Od: Pon paź 12, 2015 19:20

Post » Wto cze 12, 2018 22:49 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Nie mogłabyś przez najbliższe dni być zaklinaczka fajnych domków? :wink:

ani_

 
Posty: 300
Od: Pt sie 30, 2013 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Post » Śro cze 13, 2018 6:22 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

KociaMama44 pisze:Zdjęcie pysia i całej Lukrecji :-):
Obrazek

Lukrecja waży już 910 gram



Jest piękna :1luvu: :1luvu: :1luvu: :1luvu:

MonikaMroz

Avatar użytkownika
 
Posty: 13662
Od: Nie lip 24, 2011 9:30
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post » Śro cze 13, 2018 14:33 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Dziewczyny, ona taka cudna, ze na pewno znajdzie sie fajny domek. Raczej do statecznego to bym sie bala jak ona taka szalona ;)
Obrazek

kwiryna

Avatar użytkownika
 
Posty: 602
Od: Sob lip 23, 2016 9:36
Lokalizacja: Warszawa mokotów

Post » Śro cze 13, 2018 23:23 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Ona wygląda jak moja Misia jak była malutka. Cudna mała :)
Nataniel lat 12:)

Alina1971

 
Posty: 12737
Od: Sob maja 21, 2005 17:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Śląsk

Post » Czw cze 14, 2018 7:19 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Alina1971 pisze:Ona wygląda jak moja Misia jak była malutka. Cudna mała :)

A pokaż zdjęcie Misi jak jest duża :) To przynajmniej będziemy mniej więcej wiedzieć, jak będzie wyglądać Lukrecja :)
Obrazek Obrazek

KociaMama44

Avatar użytkownika
 
Posty: 2175
Od: Pon paź 12, 2015 19:20

Post » Czw cze 14, 2018 8:23 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

KociaMama44 pisze:Zdjęcie pysia i całej Lukrecji :-):
Obrazek

Lukrecja waży już 910 gram :-) Wprawdzie po jedzeniu, ale to chyba nie ma znaczenia ;)

Co do pójścia z innym kotkiem - no nie bardzo. Ona jest śliczna, jednak na pewno była za krótko z mamą. Podgryza moje kotki i one się na nią denerwują. Więc pójdzie albo jako jedynaczka albo do jakiegoś bardzo statecznego rezydenta ;-)



SLiczna jest ta malutka ... Lukrecja :201461 :201461

Może uda się trafić na domek, w którym będzie miała taką kotkę jak moja Tysia, która zaopiekowała się małą Tosią, mimo, że był z Tosi okropny łobuziak :D
Karmiła ją pustym cyckiem (była wysterylizowana), myła, spały razem, ale i "ustawiła" małą do pionu, gdy ta przekroczyła granice nieposłuszeństwa :ok:
Obrazek
"Aby mieć właściwe spojrzenie na własną pozycję w życiu,człowiek powinien posiadać psa, który będzie go uwielbiał,i kota, który będzie go ignorował"/ D. Bruce
Roki [*] Szarusia [*] Kiciucha [*] Santa [*] 16.09.2011; Tinka [*] 1.06.2013; Timorka [*] 13.09.2013; Azira [*] 8.01.2015

Kotina

Avatar użytkownika
 
Posty: 6388
Od: Czw sty 26, 2012 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post » Czw cze 14, 2018 17:30 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Hej,
Co słychać u Was?

ani_

 
Posty: 300
Od: Pt sie 30, 2013 21:22
Lokalizacja: Warszawa

Post » Czw cze 14, 2018 18:12 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Jest przepiękna. Jestem pewna, że z młodziakiem jak ona dogada się bez problemu.

aga66

 
Posty: 476
Od: Nie mar 05, 2017 18:46

Post » Czw cze 14, 2018 18:45 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

Dzisiaj Lukrecja została zaszczepiona, ponieważ minął już tydzień od wzięcia przez nią ostatniej dawki środka odrobaczającego.
Obrazek
Tymczasem klaruje się sensowny domek dla Malutkiej. Pani już wypełniła ankietę przedadopcyjną, a w weekend jest wizyta przedadopcyjna, w której będę towarzyszyć, jak obiecałam. Pani mieszka z dwojgiem dorastających dzieci - syn 17 lat - (ratował już raz maleńką kocią dwutygodniową, znalezioną przez siebie biedę wyrzuconą przez kogoś na śmietnik i sam karmił... niestety nie udało się), i córka - 18 lat. Fajni ludzie.
Jeśli wszystko będzie dobrze, Lukrecja powędruje w przyszłym tygodniu do swojego domku :D
Obrazek Obrazek

KociaMama44

Avatar użytkownika
 
Posty: 2175
Od: Pon paź 12, 2015 19:20

Post » Czw cze 14, 2018 20:33 Re: Lukrecja - Kicia od ani_

No to po cichu potrzymam kciuki. :ok: :ok: :ok:

Wawe

 
Posty: 7108
Od: Pt wrz 24, 2004 21:14
Lokalizacja: Gdańsk

[poprzednia][następna]



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ASK@, waanka i 7 gości