Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Nie lip 27, 2025 11:20 Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Zdenerwowałam się, to muszę się wygadać.

Od lat korzystałam z usług sklepu Zooplus. Niestety, z uwagi na to, że aktualnie nie ma w Zooplus karmy mojego kotka - 4Vets Urinary, skorzystałam z zakupu tej karmy u źródła - w sklepie Dolina Noteci.

Pierwsze zamówienie poszło gładko. Niestety zepsuło się już przy drugim, które otrzymałam w piątek, a otworzyłam paczkę dziś (niedziela), bo do wczoraj (sobota) Bilu miał jeszcze swoją karmę. Sklep Dolina Noteci, zamiast 12 puszek karmy 4Vets Urinary dla kota przysłał mi 12 puszek karmy 4vest Urinary dla psa. Pewnie nie byłoby większego problemu, gdyby nie fakt, że Bil nie toleruje trawiennie innych karm (oczywiście karmy dla psa nigdy mu nie podam). Od razu choruje na brzuszek po innych karmach dla kotków (no i oczywiście przewlekle choruje na drogi moczowe). Wiem, że w sklepach pracują tylko ludzie i pomyłka może się zdarzyć.

Zaskoczyła mnie jednak forma wymiany towaru, jaką znalazłam na stronie Sklepu Dolina Noteci. Ponadto na czacie Sklepu Dolina Notecu tzw. "zdalny asystent" najpierw wciskał mi, że otrzymałam karmę dla kota, a potem poinformował mnie, że jedyną możliwością jest zwrot przeze mnie niewłaściwej karmy i dopiero wówczas Dolina Noteci odeśle prawidłową. Na stronie zwrotów tego sklepu jest jedynie możliwość wysłania paczki poprzez paczkomat InPost. Ja zapłaciłam za przesyłkę do mnie kurierem InPost. Kolejny "zdalny asystent" poinformował, że jednak jest możliwość wymiany u kuriera - paczka za paczkę, ale nie do końca w to wierzę, bo ciągle "ta maszyna" pisała coś innego. Mnie bardzo zależy na jak najszybszym otrzymaniu właściwej karmy dla Bila i nie mogę sobie pozwolić na oczekiwanie, aż Sklep dostanie zwrot mojej paczki i łaskawie wówczas odeśle mi właściwą paczkę.

Nigdy nie miałam problemów ze zwrotami w Zooplus, oni jak najszybciej naprawiali swoje błędy. Mało tego, nawet nie kazali odsyłać błędnego towaru, bo z Zooplus też mi się zdarzyła zamiana karmy dla kotka na karmę dla psa. Pamiętam, że jeszcze nie zdążyłam się zastanowić nad tym, co z karmą dla psa zrobię, a już był u mnie z Zooplus kurier z właściwą karmą dla Bila.

Suma summarum, ponieważ ciągle w Zooplus nie ma karmy Bila, a Dolina Noteci przysłała mi karmę dla psa, zamówiłam ją dziś w sklepie Biała Wydra (nie znam tego sklepu, pierwszy raz robiłam zakup, ale przeczytałam wiele dobrych opinii), ponieważ obawiam się, że zwrot w Dolinie Noteci potrwa na tyle długo, że Bil się rozchoruje (tym, że potrwa długo wystraszyli mnie "zdalni asystenci Biura Obsługi Klienta Doliny Noteci" na czacie Sklepu).

Nie chcę absolutnie krytykować sklepu Dolina Noteci, pierwsza przesyłka doszła do mnie bardo szybko, podobnie jak i druga. Jak pisałam wcześniej, wiem, że w sklepie pracują ludzie i każdy może się pomylić, Szkoda tylko, że trafiło na Bila, bo on ma wielkie problemy nawet po jednym dniu zastosowania innej karmy. Dam Wam od razu znać, jak przebiegła wymiana w Sklepie Dolina Noteci i jeśli ten sklep szybko dostarczy właściwą karmę dla Bila, zapomnę o całej sytuacji (najprawdopodobniej walcząc z biegunką u Bila).

Na koniec chcemy zapytać z Bilem jakie Wy macie doświadczenia ze sklepami zoologicznymi "online"
BIL
Obrazek
Kochamy z Bilem wełniankowo u Tulinka https://www.etsy.com/shop/Catluckydog?r ... hDc65H7SOY

Bestol

Avatar użytkownika
 
Posty: 1895
Od: Sob sty 14, 2017 18:20

Post » Nie lip 27, 2025 14:07 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Od kilku lat kupuję w Dolinie Noteci i nigdy nie miałam z nimi problemu, przychodzi szybko i ładnie spakowane, nie to co nieraz w zooplusie, choć on sie od niedawna poprawił.
Obrazek

http://www.nadziejanadom.org/

"Największym egoizmem jest życie dla czystych podłóg, foteli bez sierści i w przekonaniu -już nigdy więcej, bo później boli "

mir.ka

Avatar użytkownika
 
Posty: 76261
Od: Pt cze 01, 2012 10:06
Lokalizacja: Sosnowiec

Post » Pon lip 28, 2025 8:50 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Ja zamawiam w różnych sklepach - gdzie taniej. Żwirek głównie w MaxiZoo, żarcie bez różnicy, bo Fibra praktycznie wszędzie kosztuje tyle samo, suple najtaniej na Allegro. Pasty, zupki - przeważnie na Allegro, bo też kolosalnych różnic nie ma albo w zoo+ jeśli muszę kupić wkład do Litter'a.

Chikita

 
Posty: 7643
Od: Śro cze 28, 2017 18:05

Post » Wto lip 29, 2025 13:28 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Karma z Doliny Noteci wymieniona. Sklep stanął na wysokości zadania. Błąd każdemu może się zdarzyć, ważne jak szybko i w jaki sposób zostanie naprawiony. Dziś przyjechał do mnie kurier z właściwą karmą i zabrał karmę przesłaną mi omyłkowo. Wszystko sprawnie i szybko. Ode mnie dla Doliny Noteci łapka w górę.

Nieco jednak się zaskoczyłam. Gdy kurier przywiózł paczkę (a była dużo mniejsza od poprzedniej), tak bardzo bałam się ponownej omyłki, że chciałam ją przy nim otworzyć. Poinformował mnie, że jak otworzę, to nie będzie mógł zabrać otwartej paczki. Bardzo miły Pan z DPD, nawet ważył w dłoniach obie paczki, czy mają tą samą zawartość, ponieważ pudełko, w którym teraz przesłano karmę było znacznie mniejsze, niż wcześniejsze). Gdy Pan Kurier poszedł z zapartym tchem i bijącym sercem otwierałam nową paczkę. Uffff, w niej karma była właściwa z właściwą liczbą puszek :)
BIL
Obrazek
Kochamy z Bilem wełniankowo u Tulinka https://www.etsy.com/shop/Catluckydog?r ... hDc65H7SOY

Bestol

Avatar użytkownika
 
Posty: 1895
Od: Sob sty 14, 2017 18:20

Post » Wto lip 29, 2025 16:15 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Jednak wiele zależy od sposobu spakowania! Teraz pewnie robili to staranniej, bo to reklamacja. :ok:
Nasz wątek:
viewtopic.php?f=46&t=220448
Wątek kotów Joli Dworcowej:
viewtopic.php?f=1&t=191624
Kącik Muzyczny
viewtopic.php?f=8&t=190784
Zjawiska niewytłumaczalne, opowieści o duchach i nie tylko
viewtopic.php?f=8&t=194190

jolabuk5

 
Posty: 69965
Od: Nie paź 16, 2005 14:56
Lokalizacja: Łódź

Post » Wto lip 29, 2025 16:25 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Bestol pisze:nawet ważył w dłoniach obie paczki, czy mają tą samą zawartość, ponieważ pudełko, w którym teraz przesłano karmę było znacznie mniejsze, niż wcześniejsze)

na nalepce na paczce powinna być podana waga paczki.
i też mam miłego kuriera z dpd :)

Spooxterium

Avatar użytkownika
 
Posty: 3244
Od: Sob sty 11, 2025 13:58
Lokalizacja: Spooxfera

Post » Wto lip 29, 2025 19:56 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

Sprawdz w sklepie bitiba :) Czego nie kupiłem na Zooplus to dostałem tam. Co ciekawe to oba sklepy są niemieckie, oba mają siedzibę w tym samym mieście, oba powstały w tym samym roku. Przypadek? Nie sondze ;) haha Gdy zamówiłem coś ostatnio z bitiba to przyszło w kartonie Zooplus co wskazuje, że pewnie ze względów na hajs są to jakby dwie inne firmy ale w rzeczywistości mocno ze sobą powiązane.

Za pierwszym razem najpierw zamówiłem, a potem poczytałem opinie - przeraziłem się 8O ale doszło wszystko co miało dojść i jest ok. Zarówno Zooplus jak i bitiba mają mierne opinie w necie ale póki co u mnie wszystko ok. A zamawiam tam, bo chyba jednak najtaniej, no i dość niskie kwoty od których jest darmowa wysyłka. Troche serduszko boli, że wspieram niemiecką firmę, a nie polską ale cóż...

Co do Doliny Noteci to zamawiam bezdomniakom, bo stwierdziłem, że jak pomagać to najlepiej jak się da, a póki pieniądze są to nie będę oszczędzał, bo koty bardzo lubie. Wiadomo - są dużo lepsze karmy ale ta Dolina Noteci Premium wygląda przyzwoicie na papierze. Koty szamały nawet Rafi, który jest słabszą opcja i gdy poczytałem skład to przestawiłem się na DN jednak.

Aktualnie właśnie oczekuję na 12-pak Doliny łosoś, bo chyba z wszystkich smaków wygląda skład najkorzystniej.

Maniek19

 
Posty: 5
Od: Wto maja 06, 2025 21:35

Post » Śro lip 30, 2025 15:40 Re: Sklepy zoologiczne "ONLINE" - nasze doświadczenia

jolabuk5 pisze:Jednak wiele zależy od sposobu spakowania! Teraz pewnie robili to staranniej, bo to reklamacja. :ok:


Nie wiem, czy tak było. Rzeczywiście na 12 puszek tak spory karton, jaki otrzymałam wcześniej, nie był konieczny, jednak wypełniony był szczelnie tekturowym wypełniaczem, aby puszki nie przewracały się w nim. Wydaje mi się, że przesyłka była starannie zapakowana, zarówno ta błędna, jak i ta wymieniona. W Sklepie Dolina Noteci zamówienie zrobiłam tylko dwa razy (trzeci karton to zamiana zawartości drugiego) i moim zdaniem Sklep bardzo starannie spakował moje zamówienia za każdym razem. Dwa pierwsze - to były znacznie większe kartoniki, od tego na wymianę, jednak byłabym nieuczciwa, gdybym powiedziała, że Dolina Noteci nie dba o bezpieczeństwo puszek w trakcie transportu. Moim zdaniem dba.

Spooxterium, nie pomyślałam o tym, ale tak szczelnie zakleiłam swoją paczkę na wymianę, że tam i nalepki nie było widać :) Nie musiałam też wypełniać żadnego dokumentu zwrotnego, Pan Kurier wiedział, że daje mi paczkę i gdzie przekazać odebraną ode mnie paczkę.

Wymiana miała miejsce wczoraj. Dziś dzwoniono do mnie ze Sklepu Dolina Noteci sprawdzić, czy wszystko jest ok. Ja również zapytałam, czy moja paczka z karmą dla pieska do nich dotarła - oczywiście, że dotarła :)

Chikita, ja nie mogę niestety zamawiać w różnych sklepach, bo nie wszystkie, a myślę, że tylko nieliczne, mają w asortymencie Bilową karmę.
BIL
Obrazek
Kochamy z Bilem wełniankowo u Tulinka https://www.etsy.com/shop/Catluckydog?r ... hDc65H7SOY

Bestol

Avatar użytkownika
 
Posty: 1895
Od: Sob sty 14, 2017 18:20




Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości