Pilnie potrzebuję rady od lekarza, czy jest ktoś na forum?

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro kwi 27, 2022 17:38 Pilnie potrzebuję rady od lekarza, czy jest ktoś na forum?

Jak w temacie, chodzi o krew kleszcza w jamie ustnej, czy to niebezpieczne? :crying:
Obrazek Obrazek

Kłamstwo jest jedyną ucieczką słabych. Stendhal
Wątek Łopatą i do piachu ku przestrodze o zaufaniu i podłości ludzkiej bez granic, ale i szczęśliwym zakończeniu :) :) :)
http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1& ... &start=960

Anna61

 
Posty: 40224
Od: Nie lis 25, 2007 20:27
Lokalizacja: Pabianice

Post » Śro kwi 27, 2022 19:47 Re: Pilnie potrzebuję rady od lekarza, czy jest ktoś na foru

nie jestem lekarzem.
Jako laik odrobinę Cię uspokoję, że koty są stosunkowo bezpieczniejsze jeśli chodzi o zetknięcie się z kleszczami , niż psy, bo przynajmniej nie są zagrożone babeszjozą. Napisz coś więcej , o co chodzi. Kot przegryzł kleszcza ?

ita79

Avatar użytkownika
 
Posty: 493
Od: Sob lut 05, 2022 2:08
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post » Śro kwi 27, 2022 20:01 Re: Pilnie potrzebuję rady od lekarza, czy jest ktoś na foru

ita79 pisze:nie jestem lekarzem.
Jako laik odrobinę Cię uspokoję, że koty są stosunkowo bezpieczniejsze jeśli chodzi o zetknięcie się z kleszczami , niż psy, bo przynajmniej nie są zagrożone babeszjozą. Napisz coś więcej , o co chodzi. Kot przegryzł kleszcza ?

Ja przegryzłam odpadniętego z kota opitego krwią kleszcza blee,a fuj.... :evil: myśląc, że to rodzynka w czekoladzie które wcześniej jadłam na kanapie. A że i ślepa jestem a i rodzynka wielkości kleszcza, to przegryzłam i pełno krwi w mojej jamie ustnej.
Szybko wyplułam to wszystko na kanapę, poszłam wypłukać w buzi i potem odkaziłam w buzi odkażaczem do rąk. :strach:
Chyba krew nie zaraża tylko jego ugryzienie?
Obrazek Obrazek

Kłamstwo jest jedyną ucieczką słabych. Stendhal
Wątek Łopatą i do piachu ku przestrodze o zaufaniu i podłości ludzkiej bez granic, ale i szczęśliwym zakończeniu :) :) :)