Problem z kotką czy to może być ruja ?

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Śro gru 22, 2021 19:23 Problem z kotką czy to może być ruja ?

Od mniej więcej wczoraj załważyłam że moja kotka dziwnie się zachowuje.
Wypina dupke brzuchem dotyka podłogi i wydaje dziwne dźwięki. Wcześniej taki dźwięk wydawała jak mnie widziała kiedy przychodziłam do domu albo jak dawałam jej jedzenie. Jest to takie jakby yyy połączone z miałczeniem. Będzie miała ona rok w marcu. Zastanawiam się czy to może być rujka czy nie No bo z tego co mi się wydaje rujka nie powinna być w zimie ale nie wiem nie znam się to mój pierwszy kot. Niepokoi mni to że ostatni zaczęła się ona częściej lizać w okolicach odbytu.

Alaalicja

 
Posty: 42
Od: Czw wrz 16, 2021 14:24

Post » Śro gru 22, 2021 21:03 Re: Problem z kotką czy to może być ruja ?

Ruja jak ta lala :mrgreen: . Kotki rujkują cały rok, chociaż często da się zauważyć przerwę zimową i letnią (chociaż zależy od kotki czy potrwa ona 2-3 tygodnie czy 2-3 miesiące).

Jeżeli nie masz zamiaru kotki kryć to radzę ją wysterylizować PO rujce.

Sierra

 
Posty: 6297
Od: Sob cze 13, 2020 22:51

Post » Śro gru 22, 2021 21:17 Re: Problem z kotką czy to może być ruja ?

Całe szczęście że rujka bałam się że to coś poważnego. Dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się nad sterylizacją ale nie wiem trochę się boje zwłaszcza ze nie mam zaufanego weterynarza i musiałabym rodziców przekonać.

Alaalicja

 
Posty: 42
Od: Czw wrz 16, 2021 14:24

Post » Śro gru 22, 2021 21:34 Re: Problem z kotką czy to może być ruja ?

Najgorzej jak wpadnie w rujke prenamentna ,o ile nie jest wychodzaca,bo wtedy mozesz miec za jakis czas kociaczki.
Żadne niebo nie będzie niebem, jeśli nie powitają mnie w nim moje koty.

Myszorek

 
Posty: 4789
Od: Czw sie 08, 2019 8:34

Post » Śro gru 22, 2021 21:50 Re: Problem z kotką czy to może być ruja ?