OBCY kot wchodzi do mojego domu

Kocie pogawędki

Moderatorzy: Estraven, Moderatorzy

Post » Pt maja 14, 2021 9:13 OBCY kot wchodzi do mojego domu

Hej Wszystkim.
Założyłam konto, bo mam dość (chyba) nietypowy problem. Nigdy nie byłam kociarą, nie znam się na kotach, ale moja córka dostała malucha w prezencie. Szefunio ma już rok, jest szczuplutki, dość mały, ale zdrowy, pełen energii. Wet, który go kastrował śmiał się, że miał malutkie cohones. Mieszkamy w piętrowym domku, zakładałyśmy najpierw, że nie będziemy go wypuszczać na zewnątrz, chociaż większość sąsiadów puszcza swoje koty. Niestety spacery na szelkach okazały się nieporozumieniem. I w naszym towarzystwie kot zaczął wychodzić na trawkę z tyłu domu. O dziwo, pomimo, że to już 1,5 miesiąca jego codziennego wypuszczania nie pozwala sobie na wyjście poza ogrodzenie. Kursuje pomiędzy ogródkiem, a domem, co chwilę się melduje (córka ma zdalne) sprawdza czy ktoś jest etc. Bardzo szybko zaczęły przychodzić wszystkie koty po sąsiedzku, żeby się zapoznać? I z większością się obwąchał, czasami poleżał obok. Jednak są dwa egzemplarze, które zaczęły go atakować, charczeć, warczeć. Może to wyda się zabawne, ale jak byłam świadkiem takiej sytuacji, to z narzeczonym wychodziliśmy i też charczeliśmy na te koty, żeby je przepędzić. Jeden już się nie pojawia, ale drugi regularnie zagania naszego do domu. Dzisiaj rano uchyliłam drzwi na parterze, żeby Szef mógł sobie pobuszować i wróciłam spać. Nagle obudził mnie hałas, jakieś warczenie ja otwieram oczy - patrzę - a dosłownie obok mnie siedzi ten wielki czarny kot i szykuje się do ataku na mojego, który stoi w drzwiach. Co robić w takiej sytuacji? To nie jest obcy kot na podwórku, on musiał wejść i przejść dwa piętra, żeby dostać się do mojej sypialni, która jest na samej górze. Do tego wszedł do pokoju, gdzie spałam. Szczerze jestem zszokowana. Nigdy nie słyszałam o takim zachowaniu. Może to było jednorazowe, ale jak będzie się powtarzać? Może ktoś miał podobną sytuację i c